قائم‌مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي گفت: اصلاح طلبان با انتقال اسرار نظام به خارج از کشور موجبات فتنه 88 را فراهم کردند.

حبيب الله بوربور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با انتقاد از صحبت‌هاي اخير يکي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب مبني بر وخامت اوضاع اصولگرايان نسبت به اصلاح طلبان، اظهار داشت: اين اظهارات نشانگر اقرار خود اصلاح طلبان به وضعيت وخيمشان است.

قائم‌مقام جمعيت وفاداران در ادامه با تأييد مطلبي از سوي يکي از اصلاح طلبان مبني بر اين مهم که اسرار نظام در دست اصلاح طلبان است، گفت: آنها به اندازه کافي اسناد را به خارج از کشور انتقال داده‌اند و با اين کارشان موجب رقم خوردن فتنه 88 شده‌اند.

وي افزود: اگر اين اسرار به درد نظام مي‌خورد زماني که روي کار بودند از آنها به نفع نظام استفاده مي‌کردند اما ديديم حتي زماني که روي کار بودند، با افتخار توليد مواد در پايگاه‌هاي هسته‌اي را تعطيل کردند و اين نشان مي‌دهد که در عمل به دستورات بيگانگان يد طولايي دارند.

قائم مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي در پايان خاطرنشان کرد: بهتر است بيش از اين ماهيت خود را نشان ندهند چرا که با واکنش تند اصولگرايان روبرو خواهند شد و در اين راستا بهتر است به دنبال شناسايي دشمن مشترک باشند تا دامن زدن به مسائل سياسي که نفعي به حال مردم ندارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار