عضو سابق شوراي مرکزي جامعه اسلامي دانشجويان گفت: وحدت ميان حوزه و دانشگاه در بالندگي و پيشرفت جامعه مي‌تواند نقشي مفيد و موثر داشته باشد.

جواد نوري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه اظهارداشت: اين وحدت به این معنا است که هم حوزه در راستای تحصيل علوم مورد نظر خود و هم دانشگاه در راستای دستيابي به دروس و رشته‌های تحصیلی با همکاري و همياري يکديگر  مي‌توانند در بالندگي کشور نقشي مفيد را ايفا کنند.

وي با اشاره به دشمنی‌های مستکبران  با جمهوري اسلامي ايران ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم همواره  تلاش کردند تا میان دین و سیاست جدایی افکنند، در حاليکه بعد از شکوفایی انقلاب اسلامی دین به سیاست نزدیکتر و لذا دشمنان به مبارزه  با انقلاب اسلامی پرداختند.
 
نوري در ادامه تاکيد کرد: دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید هر چه بیشتر در زمینه ارتقای سطح کیفی خود گام بردارند و نیازهای روز جامعه اسلامی را بررسی و برآورده کنند.

وي با تأکید بر اهميت تعامل حوزه و دانشگاه  تصريح کرد: اتحاد میان قشر‌ دانشجویی و حوزوی باعث مي‌شود که دشمنان و کینه‌ توزان رسوا و تمام طراحی‌هایشان برای ایجاد اختلاف و دودستگی میان دانشگاه و حوزه از بین رفته و ریشه‌کن شود.

نوري افزود: وحدت ميان حوزه و دانشگاه در بالندگي و پيشرفت جامعه مي‌تواند نقشي مفيد و موثر داشته باشد.

عضو سابق شوراي مرکزي جامعه اسلامي دانشجويان با بيان اينکه جمهوري اسلامی مدیون فداکاری‌هاي جوانان دهه اولیه انقلاب اسلامي است، خاطرنشان کرد: جوانان با جان و دل، نظام، آرمان‌ها و ارزش‌های والا و الهی را حفظ و اجازه تجاوز دشمنان به مرز‌های ایران اسلامی را ندادند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، کانون ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار