رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر گفت: دانشگاه پیام نور خرمشهر به عنوان قطب پژوهشی دانشگاه‌های پیام نور جنوب خوزستان انتخاب شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، سیدعلی موسوی اظهار کرد: همزمان با هفته پژوهش و ارائه دستاوردهای دانشگاه‌های منطقه در زمینه پژوهش و تحقیق، دانشگاه پیام نور خرمشهر به عنوان قطب پژوهشی دانشگاه‌های پیام نور جنوب خوزستان شناخته شده است.

وی افزود: در روش جدید کاری دانشگاه پیام نور استان خوزستان این دانشگاه‌‌ها به چندین قطب در زمینه پژوهش تبدیل شده که دانشگاه پیام نور خرمشهر چهار دانشگاه آبادان، اروندکنار، واحد بین‌المللی اروند و شادگان را در حوزه پژوهش مدیریت می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر ادامه داد: در همین راستا و همزمان با هفته پژوهش طرح‌ها و دستاوردهای پژوهشی و تحقیقی استادان و دانشجویان دانشگاه‌های فوق مورد پایش قرار گرفته و بهترین عنوان‌ها برای نمایشگاه پژوهش در استان خوزستان انتخاب و فرستاده شده است.

*چهار اثر برتر به نمایشگاه پژوهش استان خوزستان فرستاده شد

وی با اشاره به تعداد آثار منتخب و ارسالی به نمایشگاه پژوهش در استان خوزستان گفت: دو پژوهش دانشجویی و دو پژوهش از سوی استادان دانشگاه پیام نور خرمشهر انتخاب و به نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان خوزستان معرفی شده است.

موسوی ادامه داد: همچنین از سوی دبیرخانه دانشگاه آثاری انتخاب و برای شرکت در همایش پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر معرفی شده است.

وی در پایان بیان کرد: شناخت طرح‌ها و تحقیقات پژوهشی برتر و ارسال این طرح‌ها به جشنواره‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی مختلف در راستای تقویت هرچه بیشتر پژوهش در دانشگاه پیام نور خرمشهر در حوزه اهداف این دانشگاه قرار دارد./س
برچسب ها: خوزستان ، قطب ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.