حسن رنگرز اعتقاد دارد فدارسیون کشتی تحت هیچ شرایطی تعلیق نخواهد شد.

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: اساسنامه اصلاح شده فدارسیون توسط کارشناسان حقوقی زبده تهیه و تدوین شده که پس از تائید هیات رئیسه و مجمع وزارت ورزش به فیلا ارسال خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به پایان مهلت فیلا آیا فدارسیون کشتی تعلیق خواهد شد گفت: به هیچ عنوان تعلیقی در کار نیست ، مذاکرات بسیار خوبی با فیلا داشتیم و آنها نیز نسبت به فدارسیون کشتی ایران نظر مثبتی دارند و به طور حتم با توجه به جایگاهی که کشتی کشورمان در دنیا به دست آورده ما از این گذر نیز به سادگی عبور خواهیم کرد.

رنگرز درباره مشکلات فرنگی کاران و تعطیلی اردو توسط محمد بنا اظهارداشت: خواسته های محمد بنا و اعضای کادر فنی تیم ملی فرنگی به حق است، مجموع فدراسیون کشتی تلاش می کند شرایط و امکانات لازم را برای فرنگی کاران فراهم کند که با توجه به رایزنی های صورت گرفته مشکل آنها نیز به زودی حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: محمد بنا دغدغه اش کشتی است ،خواسته شخصی نداشته و ندارد و این موضوع را به عناوین مختلف ثابت کرده، او از سرمایه های ملی کشور است که هرطور شده باید حفظش کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار