معاون پژوهشی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا (س) از رسیدن 11 اثر از کشورهای مختلف جهان به جشنواره طلبه آسمانی خبر داد.


فرزانه طالقانی در آستانه برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی طلبه آسمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدگفت: این جشنواره که از 10 ماه پیش به صورت بین المللی آغاز به کارکرد دوشنبه 27 آذر ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.
وی ادامه داد: مهمترین محورهای این جشنواره مرتبط با بحث های اخلاقی و تربیتی طلاب بود که در سه حوزه علمی، هنری و وبلاگ نویسی برگزار شد.
مسئول دبیرخانه این جشنواره در ادامه با اشاره به رسیدن 117 اثر به این جشنواره بیان کرد: 66 اثر در حوزه علمی، 15 اثر در حوزه های هنری و 36 اثر در زمینه وبلاگ نویسی به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.
دبیر جشنواره طلبه آسمانی در خصوص آثار رسیده در بخش بین الملل این جشنواره یادآور شد: 11 اثر در بخش بین الملل به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعدا دو اثر از اسپانیا، سه اثر از دانمارک و 6 اثر نیز از سایر کشور ها به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
وی در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد زمینه مناسب برای ارائه مضامینی پیرامون شخصیت آرمانی طلبه دانست و اضافه کرد: تدوین بایسته های اخلاقی، علمی و اجتماعی طلاب و تجلیل از مقام شامخ روحانیت از دیگر اهداف برگزاری جشنواره بین المللی طلبه آسمانی است.
طالقانی در خصوص برگزیدگان این جشنواره گفت: از سه اثر برگزیده در هر بخش علمی، هنری و وبلاگ نویسی و همچنین در بخش بین الملل و در مجموع 12 اثر، در روز اختتامیه تقدیر و تجلیل می شود.
وی در پایان از آغاز مراسم اختتامیه این جشنواره با پیام آیت الله جوادی آملی که برای طلاب حوزه های علوم دینی خاورمیانه صادر شده است، خبر داد.
یادآوری می شود: اختتامیه جشنواره بین المللی طلبه آسمانی با حضور آیت الله علم الهدی و حجت الاسلام دکتر نخاولی صبح دوشنبه 27 آذرماه ساعت 8:30 صبح در محل تالار تربیت مشهد واقع در خیابان فدائیان مشهد بین فدائیان 15 و 17 برگزار می شود./س

برچسب ها: جشنواره ، طلبه ، آسمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.