معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، خواستار تغییر نام بانک گردشگری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر محمد شریف ملک زاده با ارسال نامه ای به دکتر بهمنی رييس كل بانك مركزي ، رسما خواستار حذف پسوند گردشگری از بانک گردشگری و تغییر نام این بانک بدون قید واژه گردشگری شد.
در این نامه آمده است :  در فرآيند شكل‌گيري ، تأسيس و راه‌اندازي بانك گردشگري ، پسوند گردشگري مشكلاتي را براي سازمان و آحاد مردم فراهم نموده ، به طوري كه بانك مذكور را به لحاظ حقوقي و مالكيتي متعلق به اين سازمان مي‌دانند ، وابهاماتي را در اين خصوص نزد افكار عمومي ايجاد نموده است.
ملک زاده در ادامه ، اصلاح موضوع با قيد فوريت را درخواست نموده و خواستار تغییر نام بانک گردشگری شده است.
در نامه ملک زاده در عین حال بر توسعه صنعت گردشگري به عنوان یکی از رسالت‌ها و مأموريت‌هاي ذاتي این سازمان و حمايت از بخش خصوصي جهت پيشبرد اهداف و تحقق سياست‌هاي دولت به عنوان یکی از اولويت‌هاي برنامه‌اي سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری تاکید شده است.
گفتنی است پس از تشکیل بانک گردشگری ذهنیتی مبنی بر تعلق این بانک به سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایجاد شد و برخی رسانه ها نیز به ابهامات موجود در این زمینه دامن زدند ، به طوری که سازمان بارها مجبور به پاسخ گویی و شفاف سازی در این زمینه شد ، ولی ابهامات موضوع هم چنان باقی است و مردم و سازمان را دچار مسایل و مشکلاتی نموده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.