عضو کانون پرورش فکری مازندران در ششمین مسابقه بین المللی نقاشی کودک خوش درخشید.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران مهرناز محمد نژاد عضو 11 ساله مرکز فرهنگی و هنری قائمشهر با ارائه نقاشی خود به ششمین مسابقه بین المللی نقاشی کودک که در کانون پرورش فکری استان تهران برگزار شد، توانست دیپلم افتخار این جشنواره را کسب کند.

ششمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان با هدف تشویق کودکان به خلق آثار هنری، پرورش قدرت تخیل و خلاقیت کودکان و بالا بردن سطح درک آنان از محیط زیست و اثرات آن بر زندگی انسان‌ها با موضوع چگونه محیط زیست خود را نگهداری کنیم برگزار شده است.

در این میان از بین تعداد 11 هزار و 908 اثر رسیده از 19 کشور جهان و ایران، تعداد 31 نشان طلایی، 42 نشان نقره، 99 نشان برنز و 551 دیپلم افتخار به شرکت کنندگان تعلق گرفته است.

در همین حال آثار نقاشی کودکان و نوجوانان از کشورهای اسلواکی، سریلانکا، لتونی، بلغارستان، هند، قبرس، بلاروس، امارات، لهستان، چین، ارمنستان، هنگ کنگ، تایلند، صربستان، ترکیه، مجارستان، مالزی، کنیا و مکزیک در این دوره از مسابقه شرکت داده شده است.

نمایشگاه ششمین مسابقه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان که ساعت 15 روز دوشنبه 27 آذرآغاز می شود تا 6 دی 1391 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران ادامه خواهد یافت./س

برچسب ها: درخشش ، مسابقه ، نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.