پرواز هواپيمايي ايران ايرتور به شماره پروازي 995 که روز گذشته قرار بود از قشم به مقصد مشهد پرواز داشته باشد متأسفانه با 17 ساعت تأخير مسافران را در فرودگاه تهران سرگردان کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، پرواز فوق که ساعت 18 روز گذشته از جزيره قشم به مقصد مشهد پرواز کرد بعد از تأخير 2 ساعته و نگه داشتن مسافران در داخل هواپيما ساعت 23 قشم را به سمت مشهد ترک کرد.

بنابراين گزارش، متاسفانه پس از آنکه هواپيما به آسمان شهر مشهد رسيد آب و هواي نامساعد مانع فرود هواپيما در فرودگاه شهيد هاشمي نژاد شد و در نتيجه مسافران به فرودگاه مهرآباد تهران نقل مکان شدند.

لازم به ذکر است، مسافران پس از پياده شدن از هواپيما و سرگرداني در فرودگاه مهرآباد مجبور به تخليه بارهاي خود از هواپيما شدند.

اين در حالي است که ساعت ورود مسافران به فرودگاه مهرآباد ساعت 2 بامداد بوده و مسافران همچنان بلاتکليف در فرودگاه بدون در نظر گرفتن امکانات و خدمات از سوي مسئولان فرودگاهي و همچنين جاي مناسبي براي استراحت آنان مواجه شدند.

گفتني است، اين پرواز پيش با 17 ساعت تأخير از تهران به مقصد مشهد پرواز کرد.

اين تأخير 17 ساعته در حالي اتفاق افتاد که رئيس سازمان هواپيمايي کشوري روز گذشته ارايه سرويس هاي جانبي به مسافران را جزو مسئوليت هاي ايرلان ها و مسئولان فرودگاهي عنوان کرد اما اين در حالي است که ايرلاين ها و مسئولان فرودگاهي از  ارايه خدمات مطلوب در زمان تأخير فاصله دارند و تنها با صحبت هاي متفاوت مسئوليت ها را به گردن ديگران مي اندازند.
برچسب ها: پرواز ، قشم ، مسافر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار