استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان از موقعیت بسیار خوبی برخوردار بوده که با ترانزیت کالا از دریا و خشکی، اهمیت آن دوچندان می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حاتم نارویی در سفر یک روزه خود به بخش نصرت آباد زاهدان در جمع ریش‌سفیدان‌ و معتمدان این بخش اظهار داشت: نصرت‌آباد ذی‌حق‌ترین منطقه کشور به منظور خدمات‌رسانی برای همه ما است.وی با اشاره به خدمات ارزنده سرداران شهید، شوشتری و محمدزاده به مردم استان، خدمت به مردم را خدمت به خدا عنوان کرد و افزود: امیدواریم به عنوان وظیفه و تکلیف در سیستان‌ و‌ بلوچستان خدمتی به این مردم بکنیم.

رئیس شورای اداری سیستان‌ و‌ بلوچستان به رنج کم‌ آبی استان طی 14 سال گذشته اشاره و تصریح کرد: تأمین آب طی چهار ماه گذشته به انحای مختلف صورت گرفته ولی باید آب دائمی داشته‌ باشیم، انتقال آب دریای عمان از چابهار تا سیستان برنامه‌ریزی شده و توسط شرکت آب‌ و‌ فاضلاب استان در دست اقدام است.

نارویی به برنامه‌ریزی‌ انتقال کالا و ترانزیت آن از دریا و خشکی اشاره کرد و بیان داشت: انتقال و ترانزیت کالا با دریا و خشکی برنامه‌ریزی شده که در این راستا وزیر امور خارجه و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور از چابهار و سیستان بازدید داشته‌اند، استان مهم است و با ترانزیت کالا از طریق دریا و خشکی این اهمیت بیشتر شده است.وی در ادامه افزود: حوزه راه‌سازی به طور شبانه‌روزی به دلیل اهمیت راه در ترانزیت کالا فعالیت می‌کند، محور چابهار به زاهدان، زاهدان به زابل و زاهدان به بم و... در دست پیگیری بوده و به همین زودی خبر‌های خوشی از برخی از این محور‌ها خواهد رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان سرعت اجرای پروژه‌ها را مطلوب خواند و تصریح کرد: باید مسیر‌های جاده‌ای ما باز شود تا کامیون‌ها از ساحل به خشکی بتوانند به راحتی جابه‌جا شوند.

نارویی در ادامه به سفرهای کمیسیون‌های اقتصادی و امنیت ملی مجلس به استان اشاره کرد و گفت: بنابر نیاز ما عزیزان را دعوت کردیم که آمدند در حوزه‌های اقتصادی و امنیتی شرایط را دیدند و در آینده هم کمیسیون کشاورزی بنابر دعوت ما به استان خواهد آمد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.