برای ساماندهی عطاری ها و افزایش اطلاعات آن ها در خصوص گیاهان دارویی مذاکراتی با دانشگاه علمی کاربردی برای ایجاد دوره آموزشی برای این افراد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ میرفخرایی، رئیس انجمن سندیکای دارویی امروز 27 آذر در نشست خبری همایش طلای سبز افزود: دو هفته پیش در سند ملی گیاهان دارویی شورای عالی انقلاب به تصویب رسید و چون به تصویب رسیده است باید بودجه برای انجام آن تخصیص یابد .
 
وی با بیان این که ما در حال تلاش برای احیای طب سنتی در کشور هستیم گفت: برای قانونمند کردن عطاری ها با دانشگاه جامع علمی کاربردی برای آموزش به افرادی که مجوز کسب عطاری دارند مذاکره کرده ایم تا بتوانیم آگاهی این افراد را در خصوص داروهای گیاهی ارتقا دهیم.  
 
وی خاطر نشان کرد: به زودی اطلاعات این آموزش‌ها اعلام می شود تا این افراد تحت آموزش قرار گیرند و گواهی نامه ای دریافت کنند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسین قاسمی
۲۳:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
با سلام،من یک جوان 18ساله هستم که رشته تحصیلی ام تجربی است.امسال کنکور دارم و خیلی به گیاهان دارویی علاقه دارم و هدفم اینه که یک عطاری در شهرم تاسیس کنم‌.
اما همه عطارهای شهرمان فقط با یک دوره های فنی این کار را شروع کرده اند و من میخواهم از طریق تحصیلات دانشگاهی و با مدرک وارد این شغل شوم.
اکر امکان به من بگویید:
1) چه رشته ای باید در دانشگاه انتخاب کنم؟
2)با چه رشته ای میتوان وارد شغل عطاری شد که مشاوره و تجویز و ترکیب کرد؟
آخرین اخبار