اداره آمار و ارقام فیفا مهدی مهدوی کیا ستاره فوتبال پرسپولیس را محبوبترین بازیکن حاضر در آسیا اعلام کردو مهدي رحمتي در رتبه دوم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: سایت رسمی آمار و ارقام فیفا در آخرین آراء کسب شده مهدی مهدوی کیا ستاره فوتبال پرسپولیس را محبوبترین بازیکن حاضر در فوتبال آسیا اعلام کرد.

این در حالیست که سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال در پله دوم محبوبیت و احمد یاسین از تیم عراق در مقام سوم قرار گرفت.

اداره آمار و ارقام فیفا در اخرین گزارش خود محبوبترین فوتبالیستهای حاضر در قاره های جهان را منشر کرد که در این میان ستاره های پرسپولیس و استقلال به چشم خورده و مهدی مهدوی کیا عنوان نخست محبوب ترین فوتبالیست حاضر در قاره آسیا را از آن خود کرد.

سايت رسمي آمار و ارقام فیفا در آخرین گزارش خود محبوب ترین های حاضر در قاره های مختلف را اعلام کرد که قاره اروپا و آمریکای جنوبی با بیشترین سهم هشت بازیکن محبوب خود را شناخت در قاره آمریکای جنوبی لیونل مسی مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونا در رتبه نخست و فالکائو مهاجم کلمبیایی تیم اتلتیکو مادرید در پله دوم و دیوید رودريگیز بازیکن مشهور کلمبیایی تیم پورتو در پله سوم جای گرفتند لوئیس والنسیا بازیکن تیم فوتبال منچستر یونایتد از اکواردو چهارمین رتبه و جاناتان فابرو بازیکن پاراگوئه ای تیم فوتبال آسونسیون پنجم و فارفان ستاره پرویی تیم شالکه صفر چهار ششم شد پائولو گوئررو بازیکن پرویی تیم سائو پائولو در این رده بندی هفتم و آرانگو بازیکن ونزوئلایی تیم مونشن گلاد باخ هم رتبه هشتم محبوبیت را در قاره آمریکای جنوبی از آن خود کرد.

در قاره آمریکای شمالی و مرکزی هم برایان روینیر بازیکن کاستاریکایی فولام انگلستان در پله نخست و رودولف زلایا از الساروادور که در تیم سان سالوادور مشغول فعالیت است در پله دوم و راجر اسپینوتزا از کشور هندوراس که در تیم کانساس سیتی مشغول فعالیت است در رتبه سوم جای دارد خوزه کورنا از مکزیک هم که در تیم سی داد مکزیکو حضور دارد در رتبه چهارم و فابیان که در تیم گودالاخارا فعالیت کرده و اهل مکزیک هم هست آخرین رتبه محبوبیت را از این قاره از آن خود کرد.

در قاره آفريقا هم عبدل مومنه دیابو از کشور الجزایر عنوان محبوب ترین فوتبالیست قاره را بدست آورد این بازیکن در قلوب آفریقایی تونس مشغول است.

سوفیان فگولی بازیکن الجزایری  والنسیا هم در رتبه محبوبیت و محمد ابوتریکا از کشور مصر که در الاهلی قاهره حضور دارد در پله سوم قرار گرفت. نادر لامیاقری از کشور مراکش هم که در کازابلانکا فعالیت می کند چهارمین پله محبوبیت را بدست آورد و یوسف مسکانی از کشور تونس هم که در تیم اسپورتیو تونس حضور دارد عنوان پنجمین بازیکن محبوب افریقا را از آن خود کرد.

آسیاباپنج سهم محبوب ترین فوتبالیستهای خود را شناخت که در بین مهدی مهدوی کیا ستاره پرسپولیس در پله اول و سید مهدی رحمتی ستاره استقلال در پله دوم محبوبیت قاره قرار گرفتند احمد یاسین از کشور عراق که در تیم اوربرو فعالیت می کند در پله سوم و یاسر القحطانی از عربستان صعودی که در تیم الهلال حضوری مستمر دارد در پله چهارم و محمد نور از عربستان سعودی که در تیم الاتحاد جده فعالیت می کند عنوان پنجمین بازیکن محبوب قاره را بدست آورد.

از قاره اقیانوسیه هم تیموتی کاهیل از استرالیا که در تیم نیویورک رد بول حضور دارد عنوان محبوب ترین بازیکن قاره را کسب کرد.

در قاره اروپا هم با وجود حضور ستاره های گران قیمت لوريک کانا از کشور آلبانی که در تیم لانریو فعالیت می کند عنوان محبوب ترین بازیکن را از آن خود کرد و هنرنک خیتاریان از  ارمنستان که در شاختار دونسک فعالیت می کند عنوان دوم و ادین زکو از کشور بوسنی هرزگوین که در تیم منچستر سیتی حضور دارد عنوان سوم را در محبوبیت قاره بدست آودرند. میروسلاو کلوزه بازیکن آلمانی لاتزیو در پله چهارم فرانچسکو توتی  بازیکن ایتالیایی رم در پله چهارم و کریس رونالدو بازیکن پرتغالی تیم رئال مادرید در پله ششم و برانيسلاف ایوانوویچ از صربستان که در تیم چلسی فعالیت می کند در پله هفتم و کونو پلیانکا از کشور اوکراین که در تیم نیپرو پتروسک حضور دارد عنوان هشتمین فوتبالیست محبوب قاره را از ان خود کرد./با

گزارش از فرزانه آذرفام



برچسب ها: مهدوی ، بازیکن ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار