سرمربی تیم ملی هاکی چمنی گفت: تیم ملی کشورمان در دو بخشزیر 21 سالوبزرگسالان در رقابتهای انتخابی حاضر می شودو اردوي خود را از بهمن ماه پیگیری خواهد کرد.

اسفندیار صفایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که اردوهای تیم ملی پس از اتمام مسابقات لیگ برگزار خواهد شد، افزود: هشت تیم برتر مسابقات گوآنگجو در مسابقات انتخابی 2013 شرکت خواهند کرد که با رقابت این تیم ها، 4 تیم به بازیهایآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی راه خواهند یافت.

وی تصریح کرد: هنوز میزبان مسابقات انتخابی 2013 مشخص نیست اما احتمال می رود مالزی میزبانی این دوره را در اختیار بگیرد.

سرمربیتیمملیهاکیچمنی کشورمان تاکید کرد: به دلیل اینکه اردوها مستمر و طولانی خواهد بود و از طرفی هم در دو بخش زیر 21 سالوبزرگسالان در رقابتها حضور خواهیم یافت، حدود 35 نفر به اردوهای پیش رو تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازیهای آسیایی 2014 از حساسیت و اهمیت بسیاری برای تیم ملی برخوردار هستند که به همین دلیل اردوهای منظمی را برگزار خواهیم کرد.

پیش از این سرمربی تیم ملی هاکی چمنی کشورمان نبود زیرساخت مناسب و نحوه برنامه ریزی فدراسیون هاکی را دو عامل اصلی ضعف هاکی چمنی در ایران دانسته بود.

وی با ابراز گلایه از نبود حتی یک زمین و کمپ استاندارد هاکی چمنی گفته بود: برنامه ریزی فدراسیون هاکی به گونه ای است که توجه به هاکی سالنی درراس امور قرار دارد و لیگ منظم و مستمری برای هاکی چمنی نداریم و چون در کشورمان توجهی به هاکی چمنی نشده است ،مجبور هستیم اعضای تیم ملی این رشته را از میان هاکی بازان سالنی انتخاب کنیم.

برچسب ها: لیگ ، هاکی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار