بازی های مخصوص تلفن همراه از جمله بهترین گزینه های گذراندن اوقات فراغت هستند. این بازی ها در حجم های کم و با گرافیک های خوب همیشه در دسترس شما خواهند بود.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بازی های موبایلی را می توانید در مترو و اتوبوس بازی کنید و از آن ها لذت ببرید. تا به حال بازی های آندرویدی زیادی را برای شما قرار داده ایم که می توانید از اینجا به آن ها دسترسی داشته باشید. این بار اما به درخواست برخی از کاربران از جمله آقای صدری و اسفندیاری و ... بازی هایی مخصوص سیستم عامل های خاص قرار داده ایم.

فیفا 2013 --- جاوا



فوتبال همیشه برای دوست داران بازی خاص و دوست داشتنی بوده است. بازی جذاب و دیدنی FIFA 2013 توسط کمپانی EA برای موبایل منتشر شده است. این بازی با داشتن آخرین تغییرات در دنیای فوتبال و ویژگی های منحصر به فرد، آن را به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل کرده است. ساخت تیم اختصاصی، پیوستن به باشگاه ها، بازی آنلاین چند نفره و... از ویژگی های این بازی جذاب می باشد.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

طناب را یسوزانید --- سیمبین



Burn the Rope یک بازی هیجان انگیز است که در آن باید آتش خاصی را هدایت کنید تا تمامی طناب ها را بسوزاند و همچنین در آخرین نقطه همچنان روشن باشد. در این بازی باید با تکان دادن گوشی و سمت دادن به شعله آن را روشن نگه دارید.

ویژگی های بازی طناب را بسوزان:
- بیش از ۱۷۰ مرحله جذاب
- گیم پلی معتاد کننده
-  یادگیری آسان
- گرافیک زیبا و افکت های آتش منحصر به فرد
- و ...

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

گلف باری با افراد معروف --- ویندوز فون


بازی Pro Golf World Tour یکی از بهترین بازی های گلف است که می توانید آن را تجربه کنید. در این بازی شما با بازیکنان معروفی همچون Sergio Garcia, Vijay Singh, Jim Furyk, Camilo Villegas و Justin Rose در 3 محل متفاوت در سراسر جهان بازی می کنید. محیطی سه بعدی و زیبا، بازی جذاب و استثنایی را با توجه به جزئیات دقیق در اختیار شما قرار می دهد.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
سلام آنتی ویروس لطفا
Germany
mahdi
۱۰:۰۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
ali bod
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
لطفا بازی برای آندروید هم بذارید
Iran (Islamic Republic of)
Hossain
۰۸:۴۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
دمتون گرم عالیه
Iran (Islamic Republic of)
جمال سجادی
۰۲:۳۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
لطفا داخل سایتتون آنتی ویروس موبایل بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
nima
۰۰:۴۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
عالی بود
آخرین اخبار