ليگ برتر جودو امسال در حالي آغاز مي شود كه باشگاه استقلال قصد تيم دادن ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ باشگاه استقلال از سال 89 وارد ليگ جودو شد و كار خود را از ليگ دسته يك آغاز كرد. حضور آنها در اولين سال به قدري قدرتمند بود كه موفق به كسب عنوان قهرماني شدند.

در ليگ سال 90 نيز استقلال در حالي عنوان نايب قهرماني ليگ برتر را از آن خود كرد كه مي توانست قهرمان  باشد اما مشكلات داوري باعث شد آنها سكوي اول را از دست بدهند، همين موضوع خشم مسئولان استقلال را برانگيخت و تا حدود زيادي آنها را نسبت به تيم دادن در ليگ برتر جودو دلسرد كرد.

لازم به ذكر است؛ محمد رضا رودكي جودوكار المپيكي كشورمان نيز در اين دوسال عضو همين تيم بود، ضمن اينكه بسياري از نتايج موفقي كه جودوكاران ايران در تورنمنت هاي ارمنستان و لبنان به دست آوردند از طرف جودوكاران باشگاه استقلال بود.

اما در ليگ برتر سال 91 قصد ندارد براي جودو تيم دهد، و ليگ امسال 13 دي با حضور هفت تيم نفت مسجد سليمان، پاس ثامن الحجج، هتل ماك چالوس، شهداي خوزستان، موسسه مالي و اعتباري ميزان، پالايش گاز فجر جم و دانشگاه آزاد اسلامي برگزار مي شود.

شايان ذكر است؛ يكي از دلخوري هاي اساسي باشگاه استقلال براي تيم ندادن در ورزش جودو اين است كه درمجمع امسال فدراسيون كه به منظور انتخاب رئيس جديد فدراسيون جودو "مهرماه" برگزار شده بود از تيم استقلال به عنوان قهرمان ليگ دسته يك و نايب قهرماني ليگ دسته برتر دعوتي به عمل نيامده بود./مح


 

برچسب ها: باشگاه ، استقلال ، جودوکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار