جابه جايي و انتقال سرگروهي به سينماهاي ديگر در صورت حذف از چرخه اكران، امكان پذير است.

سيد ضياء هاشمي( رئيس شوراي صنفي نمايش) در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص سرگروهي سينما فرهنگ، گفت: در آيين‌نامه با توجه به حذف سينما آزادي از چرخه اكران، هر تصميمي مبني بر انتقال سرگروهي به سينماهاي ديگر و يا اكران آزاد امكان پذير است.
وي ادامه داد: سرگروهي سينما فرهنگ براي اكران فيلم "پله آخر" به صورت موقت است و تا زمان حل شدن مسائل سينماي آزادي و رعايت قوانين توسط مديران اين سينما، اين وضعيت ادامه خواهد داشت.
هاشمي در ادامه در خصوص تناقض هاي به وجود آمده مبني بر حمايت از سينماداران اما در عين حال تهديد آن ها به تسويه حساب، عنوان كرد: حمايت ما تنها از حمايت عام از انجمن سينما داران است و با برخي از سينما داران به پرداخت نكردن بدهي هاي خود برخورد مي شود.
وي اظهار داشت: برخي از سينماها در شهرستان با وجود فروش بالا فيلم ها به مدت 8 ماه بدهي هاي خود را پرداخت نكردند و بايد با آنها پرداخت شود.
هاشمي خاطر نشان كرد: با توجه به اولتيماتوم هايي كه داده شده سينماهاي حوزه هنري بعد از 9 ماه اكنون بدهي هاي خود را تسويه كردند.
وي گفت: در نتيجه در كنار حمايت از انجمن سينماداران با سينماهايي كه با پرداخت نكردن بدهي هاي خود تخلف مي كنند، برخورد مي شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار