اعضای تیم استقلال با حضور چند بازیکن این تیم برای نیم فصل در جمع آبی ها مخالف هستند به همین دلیل جدایی میداودی، منوچهری و حسینی را بصورت رسمی اعلام کردند اما این جدایی با حواشی بسیاری روبرو شده است .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال منوچهری را از فهرست تیم خارج کردند تا این بازیکن فوتبال خود را در یک باشگاه دیگر دنبال کند،‌ این در حالیست که امین منوچهری موفق به دیدار با مسئولین تیم نفت نشد و این موضوع عامل این بود که صحبت هایی در خصوص عدم توافق طرفین و عدم تمایل نفتی ها در این خصوص عنوان شود اما این اتفاق رخ نداده است زیرا امین منوچهری قرار است، به نفت تهران برود و این تیم را در بازی ها نیم فصل همراهی کند.



 این درحالیست که اعضای تیم استقلال خواستار حضور وی در نفت تهران هستند و حتی اعلام کردند که در این خصوص اقدامات لازم را انجام می دهند تا مشکلی  در این بازیکن ایجاد نشود اما این موضوع در حالی عنوان شده است که مسئولین نفت از توافق نهایی این بازیکن سخنی به میان آوردند و عنوان داشتند که منوچهری به عنوان مهاجم جدید این تیم برای نیم فصل در اختیار نفت قرار گیرد و این تیم را همراهی می کند.

این بازیکن در این خصوص با مسئولین تیم استقلال گفتگو کرده است و به این موضوع اشاره داشتند که بتواند این تیم را همراهی کند، اما این شرایط در حال حاضر و با حضور بازیکنان جدید تیم مهیا نیست.

**عماد رضا پرونده اش را در استقلال بست

با اینکه در برخی از خبرها آمده است که عماد رضا مهاجم عراقی قرار است برای عقد قرار داد راهی تهران شده و با آبی ها دیدار کند اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد زیرا مشکلات عماد رضا نیز باعث این است که مهاجم عراقی نیز در این خصوص با مشکلاتی عمده روبه رو شود که شرایط را برای وی با تغییراتی روبرو سازد.

بر اساس این گزارش: عماد رضا همچنان در صدد رفع مشکلاتش با سپاهان است اما در این خصوص هنوز با شرایط ایده آل روبرو نشده است و در این مورد مشکلاتی برای وی وجود دارد زیرا آبی ها حاضر نیستند در خصوص رفع مشکلات وی اقدامی را براي این بازیکن انجام داده و مشکلات وی را رفع کنند، اما این اتفاق رخ نمی دهد و عماد رضا که باید بصورت شخصی به مشکلاتش غلبه کند با شرایط خاص روبرو شده است.

این بازیکن عراقی، مدعی است که آبی ها همچنان برای حضور وی اقداماتی را انجام می دهند اما آبی ها در این خصوص اقداماتی را انجام ندادند و قصد این کار را ندارند به همین دلیل شرایط را برای این تیم مهیا نیست که بتواند عماد رضا را جذب کند از اینرو حضور مهاجم عراقی در تیم استقلال منتفی است و بازیکنی که با آبی ها مذاکرات نهایی را انجام داده بود تا نیم فصل دوم را در جمع آبی ها سپری کند با شرایط خاص مواجه شده است که حضورش در استقلال منتفی است زیرا پرونده اش در این تیم بسته است مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

    

** بازی استقلال، گهر در درود قطعی اعلام شد

اعضای تیم استقلال قصد کردند تا بازی با گهر لرستان را در استادیوم آزادی برگزار کنند، اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد و بازی این دو تیم در شرایطی انجام و برگزار می شود که گهر با امتیاز میزبانی روبرو است و این موضوع کاملا به نفع این تیم پیش می رود که این امتیاز میزبانی را برای خود در اختیار دارد.

بر اساس این گزارش: اعضای تیم استقلال به سازمان لیگ نامه ارسال کردند و خواستار این شدند که مسئولان در خصوص زمین بازی دقت لازم را ارائه کرده و تصمیمی اتخاذ کنند به نفع استقلال و گهر باشد زیرا زمین این تیم ایده آل و مناسب نیست و به این دلیل شرایط برای بازی کردن در آزادی مهیاست اما مسئولان تیم استقلال با شرایط خاص روبرو شوند که اوضاع به نفعشان پیش نمی رود زیرا امتیاز میزبانی باعث این است که آبی ها بازی در آزادی را از دست بدهند و در این خصوص با مشکلات عمده ای روبرو شوند زیرا گهری ها در این مورد به فدراسیون اولتیماتوم دادند در صورتی که به امتیاز میزبانی این تیم احترام نگذارند قصد دارند همه چیز را به نفع تیم های تهرانی و بزرگ پیش ببرند که این موضوع ایده آل و منطقی به نظر نمی رسد به همین دلیل مسئولان اقدامات لازم را انجام داده و مدعی شدند که گهر به دلیل امتیاز میزبانی اش می تواند بازی خود را در درود انجام دهد و در شهر خود مقابل استقلال بازی خود را برگزار کند.

در این خصوص اعلام شده است که مسئولان تصمیم قطعی اتخاذ کردند و از رأی ارائه شده نمی گذرند.

**میداودی طلبش را بخشید و خود را رها کرد

اعضای تیم استقلال قصد ارائه رضایتنامه به میداودی را نداشتند اما این اتفاق سرانجام رخ داد تا این مهاجم دیگر علیه اعضای مسئول تیم سخنی را مطرح نکنند زیرا وی مدعی شد که آنها قصد دارند فوتبالش را نابود کنند اما در این خصوص وی با شرایط خاص روبرو شده است تا توانست رضایتش را از آبی ها دریافت کند.

براساس این گزارش، اعضای مسئول تیم استقلال قصد حفظ این بازیکن را داشتند اما در نهایت میداودی سخنانی را مطرح کرده که منجر به جدایی اش از استقلال بود از طرفی وی مقدار زیادی از مدت زمان حضورش در تیم استقلال طلب داشت که این مبالغ به سالهای قبل نیز مربوط می شود اما وی از این طلب گذشت تا بتواند با شرایطی ایده آل از این تیم جدا شود زیرا در این صورت باید یک نیم فصل را در تیم استقلال سپری کرده و از روی نیمکت اعضای تیم را همراهی می کرد اما وی اعلام کرد به هیچ وجه نمی تواند با این شرایط به همکاری اش با استقلال ادامه دهد و ترجیح می دهد بدون دریافت پول از جمع آبی ها جدا شده و تیم را ترک کند.

گفتنی است، میلاد میداودی طلبش که مبلغی در حدود 250 میلیون را به آبی ها بخشید تا بتواند با خیالی آسوده این تیم را ترک کرده و راهی تیم دیگری شود.

اصرار میداودی به جدایی در حدی بود که امیر قلعه نوعی از مدیرعامل تیم استقلال خواست که هرچه سریعتر با خواسته وی موافقت کند تا این بازیکن آزاد شود.

**ادعای قدیمی های تیم در مورد دلخوری نکونام

جواد نکونام هافبک تیم استقلال با شرایط خاص توانست برای حضور در این تیم در ادامه بازی ها و نیم فصل دوم اقدام کرده و در استقلال بماند و این تیم را همراهی کند این در حالی است که جواد نکونام همچنان قرار است با شرایطی خاص و در حالیکه صحبت از مشکلات وی با استقلال است این تیم را همراهی کند.

براساس این گزارش جواد نکونام قرار است با استقلال بماند و این اتفاق در صورتی رخ داد که عنوان می شد این بازیکن قرار است با پیشنهاد ایده آلی که دارد استقلال را ترک کرده و لژیونر شود اما این اتفاق رخ نداد و هافبک آبی ها در تیم ماند زیرا شرایط طوری است که این بازیکن اعلام کرده مشکلاتی در تیم وجود دارد که نمی تواند آنها را بپذیرد و با آنها مقابله کند اما این اتفاق با قول و قرارهای مسئولان و سرمربی این تیم روبرو شده است و بازیکن استقلال براساس این شرایط در تیم می ماند و قرار است که تمام این مسائل و مشکلات رفع و رجوع شده و این بازیکن بدون حتی مشکلی کوچک یک نیم فصل را در استقلال سپری کند.

از طرفی چند بازیکن قدیمی تیم مدعی شدند در حالیکه جواد نکونام دوست ندارد از مشکلاتی که در استقلال دارد سخن به میان بیاورد اما بازیکنان تیم از مسائلی که وی در تیم دارد با خبر هستند اما نمی توانند این موضوع را عنوان کرده و در خصوص این موضوع بحثی را مطرح کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار