نماينده مجلس شوراي اسلامي عدم توجه به بخش سلامت، باعث بروز کارهاي خلاف توسط برخي پزشکان مي‌شود، گفت: چرا کاري کنيم تا آنهايي که به درستي فعاليت مي‌کنند، درگير کار خلاف شوند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، مسعود پزشکيان نماينده مردم تبريز در موافقت خود با اختصاص 6 ميليارد تومان به بخش سلامت با ذکر توصيه‌اي از اميرالمؤمنين علي(ع) گفت: حضرت علي(ع) در نامه خود به مالک اشتر گفتند "انصاف را مراعات کنيد و اگر انصاف نکنيد به مردم ظلم کرده‌ايد و کسي که به بنده خدا ظلم کند خدا به او ظلم خواهد کرد".

وي در ادامه با بيان اينکه دولت و ما نمايندگان، از بيمه تکميلي برخوردار هستيم، تصريح کرد: چرا حالا که به مردم رسيديم، مي‌گوييم پول نداريم.

پزشکيان با درخواست از دولت براي اجراي قانون اظهار داشت: براساس قانون، 10 درصد از پول هدفمندي يارانه‌ها بايد به بخش سلامت تخصيص داده شود، نه اينکه اين پول، صرف همه موارد به جز سلامت شود.

وي با اشاره به اينکه عدم توجه به بخش سلامت، باعث بروز کارهاي خلاف توسط برخي پزشکان مي‌شود، گفت: چرا کاري کنيم تا آنهايي که به درستي کار خود را انجام مي‌دهند درگير کار خلاف شوند؛ چرا که اگر شما پول ندهيد، مجبورند از مردم بگيرند.

وي در پايان با بيان اينکه اکنون بيمه مجلس با همان متخلفان قرارداد دارد، تاکيد کرد: اگر پول نيست؛ براي دولت، مجلس و هيچ‌کس هم نبايد باشد؛ يک سفره پهن کنيم. معتقد به حضرت علي(ع) هستيم، پس انصاف را رعايت کنيم.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: موافقت ، اختصاص ، بخش ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار