نماینده مردم مسجد سلیمان در نطق ميان دستور خود در صحن علني امروز (چهارشنبه) گفت: اکنون که کشور در نقطه عطف خود در نظام بین‌المللی وجود دارد و جهش در بخش‌های مختلف علمی و فرهنگی را شاهد خواهیم بود از همه مسئولان و نخبگان انتظار می‌رود تا به دور از مسائل حاشیه‌ای و درگیری‌های سخیف گام‌های بلندی را برای توسعه کشور برداریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد‌سلیمان، لالی و هفتگل در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (چهارشنبه 29 آذرماه) با مورد خطاب قرار دادن مردم این شهرستان‌ها گفت: ميخواهم از  مردم شهرستانهاي مسجد سليمان، لالی و هفتگل که در طي چندین سال گذشته در چرخه توسعه کشور نقش داشتند و متاسفانه از این چرخه عقب ماندند تشکر کنم.

وی در ادامه با اشاره به اينكه حفر اولین چاه نفت در مسجد سلیمان بوده، افزود: مسئولان کشوری و استانی را به تسریع در توسعه این شهرستان‌ها كه از مشكل بيكاري رنج مي‌برند، دعوت می‌کنم.

جلیلی در ادامه اظهار داشت: با وجود چندین دانشگاه و تربیت دانشجویان تحصیل کرده استفاده از نیروهای غیربومی در این استان‌ها قابل قبول نیست.

وی با اشاره به فرصت‌های سرمایه گذاری در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: وجود منابع سرشار آب، دانشگاه‌های متنوع در رشته‌های مختلف فنی و مهندسی، وجود منابع انرژی گاز و ظرفیت‌های فراوان برای سرمایه گذاری در توليد برق، اقلیم چهار‌فصل و وجود مراکز باستانی و سیاحتی و زیارتی و نیز منابع معدنی مختلف و ... از ظرفیت‌های گسترده براي سرمايه‌گذاري در این شهرها است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با بر‌شمردن تهدید‌های شهرهای حوزه انتخابیه عنوان کرد: افزایش مهاجرت به جهت بی‌توجهی به توسعه و ایجاد فرصت‌های شغلی و راندهای سیاسی در انتصابات استانی و جابجایی‌ها از تهدیدها است که از مسئولان تقاضا دارم تا برای توسعه این شهرستان‌ها توجه جدی داشته باشند.

نماینده مردم مسجد سلیمان در پایان اظهار داشت: اکنون که کشور در نقطه عطف خود در نظام بین‌المللی وجود دارد و جهش در بخش‌های مختلف علمی و فرهنگی را شاهد خواهیم بود از همه مسئولان و نخبگان انتظار می‌رود تا به دور از مسائل حاشیه‌ای و درگیری‌های سخیف گام‌های بلندی را برای توسعه کشور برداریم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جلیلی ، نطق ، میان دستور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار