کریم صفایی رئیس سابق فدراسیون تیر و کمان اعلام آمادگی کرد تا در صورت موافقت وزارت ورزش با برگزاری مجمع انتخاباتی به تعلیق فدراسیون تیر و کمان پایان دهد.

کریم صفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد:  با توجه به نامه تام دیلی دبیر کل فدراسیون جهانی که به من رسیده، باید مجمع انتخابات فدراسیون برای رفع تعلیق توسط من برگزار شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه نمی خواهم ورزش کشور  را دچار چالش کرده والتهابی از سوی تیروکمان و کریم صفایی به وجود بیاید تمایل خود را برای برگزاری چنین مجمع اعلام می کنم هر چند بحثی در مورد برگشت به فدراسیون نداشته و نیازی هم به این کار ندارم.
صفایی اضافه کرد:  انتخابات قبل فدراسیون از سوی فدراسیون جهانی باطل اعلام شده و انتخابات جدید رئیس فدراسیون را تعیین می کند هر چند این اتفاق در صورت درخواست وزارت  ورزش می افتد و وزارت ورزش هم برای جلوگیری از تنش ها باید این انتخابات را برگزار و بهانه ای دست دشمنان  کشور ندهد.

** تعلیق، غیر ورزشی نیست

 وی تاکید کرد:  موضوع تعلیق ورزش یک کشور ، بحثی غیر ورزشی نیست مثلا رئیس کمیته ملی المپیک  یکی از مدیران موثر در IOC  کمیته بین المللی  المپیک است اما با تمام این اوصاف ورزش کشور وی تعلیق شده و کشورهایی مثل هند و پاکستان هم بدون توجه به مسائل غیر ورزشی با تعلیق روبرو هستند تنها چاره  کار در این  شرایط رعایت مقررات و قوانین جامعه بین المللی ورزش است که من هم حاضر به کمک و انجام هر کاری برای تعلیق نشدن ورزش کشور  هستم از دوستانم هم درخواست می کنم به ردبحرانی که توسط جاهلان و نادانان ورزش ایجاد شده کمک کنند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار