مسئول بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات گفت: تلفيق حوزه و دانشگاه باعث ايجاد حرکت‌هاي بزرگ در اسلامي‌سازي دانشگاه‌ها و تربيت نيروهاي وفادار به آرمان‌هاي اسلام شده و نيروهاي توانمندي را در اختيار جامعه قرار خواهد داد.

محمد حسين پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت بحث وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: حوزه يکي از قوي‌ترين سيستم‌هاي آموزشي دنيا است که از چندين سال قبل در مکتب اسلام به وجود آمده و تنها سيستمي است که توأمان تحصيل و کار را آموزش مي‌دهد.

وي افزود: تلفيق حوزه و دانشگاه باعث ايجاد حرکت‌هاي بزرگ در اسلامي‌سازي دانشگاه‌ها و تربيت نيروهاي وفادار به آرمان‌هاي اسلام شده و نيروهاي توانمندي را در اختيار جامعه قرار خواهد داد.

مسئول بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات با اشاره به اينکه وحدت بين حوزه و دانشگاه تا چه حد محقق شده است گفت: روند پيشرفت انقلاب اسلامي بيانگر اين امر است که اين دو به خوبي توانستند در کنار هم فعاليت کنند و  رشد خوبي داشته است.

وي در راستاي پيشرفت هر چه بيشتر اين امر تأکيد کرد: ما بايد با برنامه‌ريزي مناسب وحدت بين طلاب و دانشجويان را ايجاد کنيم تا با تعامل علمي و ايماني بين آن‌ها، پيشرفت فوق العاده‌اي در کشور داشته باشيم.

پرکره در پايان خاطر نشان کرد: نشست‌هاي مشترک بين حوزه و دانشگاه و آشنايي دو طرف با سبک‌هاي يکديگر مهمترين ابزار براي رسيدن به حد مطلوب وحدت ميان حوزه و دانشگاه است. 

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: وحدت ، حوزه ، دانشگاه ، تلفیق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار