خدمات كمك‌هاي اوليه شبانه‌روزي در فرودگاه بين‌المللي مهرآباد

فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با دارا بودن چهار واحد ارائه کمک‌های اولیه، آماده ارائه خدمات پزشکی شبانه‌روزی به مسافران و استقبال کنندگان این فرودگاه است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از جباري سرپرست واحد فوريت‌هاي پزشكي مستقر در فرودگاه مهرآباد، با بیان این‌ مطلب گفت: كليه واحدهای مستقر در فرودگاه مجهز به تجهيزات كامل پزشكي جهت انجام CPR احياء قلب و ريه همراه با دستگاه الكتروشوك و الكترو كارديوگرافي، ترالي‌كد، باكس اورژانس، ويلچر، برانكارد و تخت ريكاوري با كپسول اكسيژن هستند.

وی افزود: همچنين خدمات ويژه جهت استراحت جانبازان و معلولين در ترمينال 2 در نظر گرفته شده كه تا زمان انجام پرواز مي‌توانند از آن استفاده کنند.

جباری ادامه داد: 2 دستگاه آمبولانس نيز با تجهيزات كامل شامل دستگاه ساكشن(وكيوم)، اكسيژن، اسكوپ و ساير ملزومات پزشكي جهت CPR به صورت 24 ساعته جهت اعزام بيماران به بيمارستان در محل فرودگاه مهرآباد مستقر هستند.

گفتنی است؛ علاوه بر این خدمات بازديدهای مستمری نیز از غرفه‌ها، رستوران‌ها، كافي‌شاپ‌ها، آرايشگاه‌ها و ساير اماكن عمومي ترمينال‌هاي فرودگاه صورت می‌گیرد تا در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی اقدامات لازم صورت بگیرد.

وي یادآور می‌شود؛ چهار واحد ارائه كمك‌های اوليه مذکور با در اختیار داشتن 4 پزشك و 4 پرستار زير نظر درمانگاه شهيد كلانتري مشغول فعاليت هستند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار