اعضاي تيم استقلال براي جذب نفرات جديد اين تيم با شرايطي روبرو شدند كه حتي مخالفتهايي نيز در تيم براي حضور برخي اعضاي اين تيم ايجاد شد، آخرين اخبار استقلال را اين تيم بخوانيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدي رحمتي قرار است به عنوان دروازبان اول آبي ها در نيم فصل دوم اين تيم را همراهي كند و در اين ميان شرايط براي اين تيم طوري است كه به آرامش و شرايط ايده آل اين دروازبان بياز مبرم است زيرا رحمتي يكي از امتيازآورترين بازيكنان اين تيم محسوب مي شود كه آبي ها به حضور مثمرثمرو آماده وي نيازمند هستند و روي حضورش حساب ويژه اي باز كردند از طرفي، اين دروازه بان با حساسيتهاي بسيار زيادي اعضاي اين تيم را همراهي مي كند زيرا پس از شنيدن خبر تماس با وحيد طالبلو از آبي ها ابراي دلخوري كرده است، البته وي مي داند كه دروازه بان اول تيم استقلال است و مربيان هيچ دروازبان ديگري را در اين تيم به وي ترجيح نمي دهند، اما وي از اين اتفاق ابراز دلخوري كرده است و مدعي شده كه شرايط براي وي در صورت حضور يك دروازبان ديگر بصورت دلخواه پيش نمي رود. البته اين در حالي است كه طالبلو نيز براي حضور در استقلال و كار در كنار مهدي رحمتي اقدامي انجام نمي دهد زيرا وي واقف است كه در صورت حضور در جمع آبي پوشان بايد از روي نيمكت تمام بازي هاي اين تيم را تماشا كند ونمي تواند جايگاه ثابتي براي خود در اين تيم داشته باشد به همين دليل وي در استقلال جايي ندارد و قرار نيست راهي تيم تيم شود اما در نهايت رحمتي نيز از اين اتفاق استقبال نكرده است و با ديد مثبتي به آن نگاه نمي كند زيرا مي داند كه با حضور يك دروازبان مانند طالبلو در استقلال حرف و حديثها آغاز شده و آرامش فعلي وجود ندارد.

**بازيكن خارجي ديگر در استقلال منتفي است

با اينكه حضور يك بازيكن برزيلي در تيم استقلال بود كه تعداد خارجي هاي اين تيم به عدد چهار برسد اما اين اتفاق رخ نداد و بحث حضور يك خارجي ديگر در اين تيم منتفي اعلام شده است زيرا در حال حاضر اميرقلعه نويي احساس نيازي به يك بازيكن خارجي ديگر ندارد و اعلام كرده است كه در اين خصوص بررسي را به آينده موكول مي كند.

براساس اين گزارش؛ ساموئل بازيكن خارجي است كه از نيم فصل در اين تيم مانده است و و ردي نيز جزء خريدهاي اول فصل استقلال است، اما در تعطيلات نيم فصل آبي ها يك بازيكن بوليويايي را جذب كردند كه نظر مثبت مربيان را به خود جلب كرده است و قرار است همراه اعضاي اين تيم باشد، اين بازيكن جزء خريدهايي است كه امير قلعه نويي حساب ويژه اي روي وي باز كرده است زيرا آرزه قرار است به جاي جان واريو در تركيب تيم استقلال به ميدان برود واين تيم را همراهي كند.

از طرفي حضور يك برزيلي در تيم استقلال، قطعي به نظر مي رسيد، اما سرمربي استقلال با اين اتفاق مخالفت كرد تا پس از منتفي شدن حضور وي، اين مربي به مسئولان اعلام كند كه در حال حاضر به بازيكن خارجي نيازي ندارد و قصد اينكه يك بازيكن خارجي ديگر را براي تيم استقلال برگزيند ندارد.

گفتني است؛ پيش از اين قرار بود دو گزينه براي حضور در تمرينات تيم استقلال وارد تهران شوند، اما اين اتفاق رخ نمي دهد زيرا سرمربي تيم برداشته هاي فعلي خود قانع است ودر حال حاضر به بازيكن ديگري نياز ندارد.

**تغييرات عمده در خط دفاعي استقلال

اعضاي تيم استقلال در خط دفاعي در نيم فصل اول عملكرد خوبي داشتند و امير قلعه نويي از اوضاع استقلال در خط دفاعي راضي بود زيرا وي مدعي است كه حضور رحمتي و تاثير گذاري اش به عملكرد خط دفاعي اين تيم ياري مي رساند، اما وضعيت خط دفاعي پس از پايان نيم فصل اول و براي نيم فصل دوم دچار تغييراتي شده است.

براساس اين گزارش؛ خط دفاعي تيم استقلال در نيم فصل اول آمار قابل توجهي از خود به جاي گذاشت كه سرمربي تيم و حتي مسئولان تيم استقلال از عملكردشان رضايت داشتند.

اما حضور مهره هايي كه در خط دفاعي آبي ها در نيم فصل اول در تيم فعلي، دچار تغييراتي است زيرا برخي مهره ها از تيم جدا شدند و قرار نيست كه همراه اين تيم باشند به همين دليل آبي ها در ادامه بازي ها در سيستم دفاعي با اوضاع ويژه اي همراه هستند.

گفتني است؛ استقلال ميثم حسيني را در اختيار ندارد از طرفي حنيف عمران زاده و نيز مدتهاست استقلال را همراهي نمي كند و تنها دو بازيكن ثابت استقلال در خط دفاعي پوشش صادقي و منتظري هستند كه بصورت ثابت تيم را همراهي مي كنند، از طرفي قرار است حسن اشجاري در دفاع چپ آبي ها را همراهي كند و اگر حمودي از آمادگي لازم و كافي برخوردار باشد وي مدافع راست آبي ها است كه پشت سر خسرو حيدري قرار مي گيرد.

اما در نهايت استقلال با سيستم فعلي دچار تغييراتي است كه قرار است براساس آنها تيمهاي حريف ليگ را همراهي كرده و نيم فصل دوم را آغاز كند، اما در اين خصوص امير قلعه نويي مدعي است كه خط دفاعي براي نيم فصل دوم ترميم شده است و اتفاقات خوبي براي تيم رقم مي خورد.

**بائو با تيم به لرستان مي رود، اما بازي نه

ميثم بائو، هافبك مصدوم تيم استقلال به تمرينات اين تيم بازگشته است، وي توانست پس از دو هفته دوري از تمرينات خود را به مربيان معرفي كند تا بتواند در ادامه بازي ها نظر قلعه نويي را براي حضور در تركيب تيم جلب کند، از طرف وی در حال حاضر با خطر نیمکت نشینی در استقلال روبرو شده است.

براساس این گزارش، بائو، پس از جدایی زندی،جان واریو و توزی توانست تا مدتی جای ثابت خود را در ترکیب استقلال بدست آورد و با شرایطی ایده آل این تیم را همراهی کرد حتی وی برای تیمش گلزنی نیز کرد تا جایگاه ثابت خود را با جدایی چند هافبک اصلی تیم بدست بیاورد اما این اتفاق رخ نداد و بائو پس از چند بازی نیمکت نشینی، با مصدومیت روبرو شد و حضور در ترکیب استقلال را از دست داد.

این بازیکن با شرایط روبرو شده است که پس از این نیز با حضور هافبک های جدید تیم شرایط را برای حضور خود در ترکیب تیم ایده آل نمی بیند زیرا بازیکنان حاضر در تیم نظر مثبت امیر قلعه نوعی را در غیاب وی جلب کردند و قرار است به عنوان بازیکن ثابت این تیم را همراهی کنند، علاوه بر بائو، استقلال در خط میانی از حضور نکونام، ساموئل، اکبرپور، جباری، و آندره بهره مند است که این بازیکن خارجی نیز جزو نفراتی است که سرمربی استقلال به وی اعتقاد دارد و معتقد است که نظر مثبت اعضای کادر فنی را به خود جلب کرده است.

این در حالی است که قرار شده بائو با تیم راهی لرستان شود، اما با توجه به مصدومیتی که با آن روبرو بود بعید است در ترکیب تیم قرار بگیرد زیرا نام وی در کنار نام اکبرپور جزو غایبان این دیدار است.

**دو استقلالی پاسخ اعضای این تیم را نمی دهند

با اینکه جدایی امین منوچهری و میثم حسینی دو بازیکن سابق تیم استقلال از این تیم قطعی است و دیگر این دو مهره جزء نفرات آبی ها به حساب نمی آیند اما مسئولین تیم در صدد هستند که شرایط را برای این دو بازیکن در تیم های دیگر فراهم کنند، اما نکته قابل توجه این است که بازیکنان مازاد استقلال از این اقدامات راضی نیستند.

براساس این گزارش، امین منوچهری و حسینی قرار بود با اصرار مسئولین تیم استقلال راهی تیم نفت تهران شوند، اما این اتفاق عملی نشد زیرا حسینی با این درخواست مخالفت کرد و مانع از انجام اقدامات لازم شد، از طرفی وی به منظور عدم رویارویی با این خواسته و تصمیم عجولانه دستگاه تلفن همراه خود را خاموش کرده است و پاسخی به مسئولین این تیم نمی دهد.

مدافع آبی ها اعلام کرده است که اگر بدون تیم نیز بماند خودش قصد دارد در صعود تیم آینده اش تصمیم گیری کند و هیچ یک از مسئولین نباید وی را مجبور و ناچار به انجام اقدامی در این خصوص کنند.

شایان ذکر است، این دو از چند بازیکن پیشنهاد دارند و در حال بررسی اوضاع خود هستند، اما امکان حضور حسینی در تراکتور وجود دارد و منوچهری نیز ممکن است راهی سایپا شود.

** چک های برگشت جمع آوری شد

اعضای تیم استقلال همچنان به دنبال راه حلی هستند تا مشکلات مالی را حل کرده و به اوضاع اقتصادی تیم سر و سامان دهند البته اوضاع نسبت به ابتدای فصل با شرایط بهتری روبروست،اما در این خصوص همچنان مشکلاتی وجود دارد که اوضاع را برای رفع مشکلات تیم سخت کرده است، اما در این میان، مسایل مربوط به چک هایی را به بازیکنان ارائه شده نیز وجود ندارد.

براساس این گزارش، مسئولین تیم استقلال از ابتدای فصل چک های مدت داری را به اعضای این تیم ارائه کردند تا آنها پس از ورود پول به حساب باشگاه،چک ها را نقد کنند،اما این اتفاق در کمتر زمانی برای آبی ها رخ داده زیرا در اکثر مواقع اعضای این تیم با چک های برگشتی روبرو شدند و این موضوع مشکلاتی را برای اعضای این تیم ایجاد کرد به این دلیل،‌قرار است برای نیم فصل دوم شرایط دچار تغییراتی عمده شود زیرا مسئولین اعلام کردند چک ها را جمع آوری کرده و با دریافت پول از سوی حامی مالی تیم پول نقد در اختیار اعضای این تیم قرار می دهند تا مشکلی برای اعضای این تیم در نیم فصل دوم ایجاد نشود، قرار است در این خصوص مسئولین تیم استقلال با چند شرکت معتبر دیگر وارد مذاکره شوند تا بتوانند برای؟ بازی های تیم یک یا حامی مالی دیگر به توافق نهایی برسند تا تیم را همراهی و حمایت کند، در این میان علی فتح اله زاده معتقد است که مشکلات مالی استقلال براساس شرایط خاص تیم استقلال،‌ از فصول گذشته وجود دارد مسئولین سعی در رفع و رجوع این مشکلات مالی از قبل باقی مانده نیز دارد.

**اعتراض برخی به حضور مهاجمان بسیار در استقلال

اعضای مسئولین تیم استقلال به دلیل مشکلاتی که این تیم در نیم فصل اول برای گلزنی داشت با شرایط خاص روبرو شد،زیرا آبی ها از نظر گلزنی و مشکلات این چنینی با شرایط خاصی در نیم فصل اول روبرو هستند، اما مسئولین با جذب چند مهاجم درصدد رفع آنها هستند.

براساس این گزارش، این مشکلات قرار است برای نیم فصل دوم حل و فصل شود اما برخی در تیم به امیر قلعه نوعی معترض شدند که وی نباید در این خصوص با حضور چند مهاجم در تیم موافقت می کرد زیرا استقلال با حضور چند مهاجم جدید دچار تغییر و تحولاتی شده است، اما این اتفاق از نظر برخی اعضای این تیم استقلال را با حواشی بسیاری روبرو می کند که منجر به ایجاد مشکلاتی می شود، برخی اعضای این تیم در باشگاه به ایجاد حواشی بسیار با حضور مهاجمان بسیار زیاد در تیم اطمینان خاطر دارند و به این موضوع اشاره کردند اما امیر قلعه نوعی در این خصوص با اهداف خاصی روبروست زیرا اعلام کرده است نگرانی  وجود ندارد و وی به عنوان سرمربی تیم سعی دارد بهتر تصمیم را گرفته و از آماده ترین ها استفاده کرده و تیم را به سرانجام برساند.

از طرفی عنوان شده است که امیر قلعه نوعی در این خصوص قصد دارد با در نظر گرفتن شرایط خاص و تمرینات ویژه استقلال ازلحاظ  گلزنی و آمار گل به وضعیت مطلوبی نزدیک کند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار