عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در جذب گردشگران دارد و با وضع و اصلاح قوانین در کل کشور می تواند در جذب گردشگران موثر باشد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، داریوش اسماعیلی در آستانه سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: از نظر اجتماعی توریسم تاثیری عالی بر جوامع میزبان دارد و می ‌تواند منبعی برای روابط حسنه بین المللی و صلح باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: معرفی امکانات کشور، تسهیلات ، محیط آرام و مناسب و خدمات رفاهی و بوروکراسی مناسب می تواند سبب جذب گردشگران شود.

اسماعیلی در ارتباط با خدمات پزشکی کشور خاطرنشان كرد: خدمات پزشکی کشور به دو بخش توان پزشکی و متخصصان مربوط می شود که توان پزشکی و متخصصان خوبی در کشور در عرصه پزشکی فعالیت می کنند.

وي یادآور شد: نه تنها در موضوع گردشگری سلامت بلکه در سایر موارد مانند مراکز تفریحی و اقامتی ايران در جایگاه مطلوبی قرار گرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاكيد كرد: باید وزارت بهداشت و درمان كشور به حوزه گردشگري سلامت نگاه ویژه ای داشته باشد و راهکاری برای جذب اين گردشگران پیش بینی کند.

اسماعیلی با اشاره به نقش مجلس در توسعه و جذب گردشگران سلامت گفت: مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در جذب گردشگران دارد و با وضع و اصلاح قوانین در کل کشور می تواند در جذب گردشگران موثر باشد البته مجلس نمی تواند ابتدا به ساکن عمل کند و باید سازمان گردشگری و بهداشت در این زمینه فعال تر عمل کنند.

وي افزود: دولت می تواند طرحی را به مجلس به صورت لایحه ارائه دهد و مجلس از این طرح حمایت کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ارتباط با نقش بیمارستان رضوی در جذب و توسعه گردشگران سلامت در کشور اظهار کرد: با وجودی که بیمارستان های کشور در وضعیت خدمات دهی مطلوبی قرار دارند اما در سراسر منطقه به درستی معرفی نشده اند و امکانات بیمارستان رضوی در جذب گردشگران سلامت موثر است اما باید این بیمارستان تجهیزات خود را اطلاع رسانی کند.


برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.