بسیج در برابر تحریم اقتصادی دشمنان اعلام آمادگی می کند وآماده تحقق منویات رهبری در عرصه سازندگی کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت بسیج سازندگی استان زنجان در استانداری با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی استان زنجان طی 9 ماهه نخست امسال گفت: بهسازی و مرمت 420 مدرسه، حفاظت از 1200 هکتار ازاراضی ملی ، احداث 21 باب خانه بهداشت ، برگزاری 97گارگاه‌ آموزشی ، بازسازی و مرمت بقاع متبرکه نیز 25 مورد بوده است.

با بیان اینکه در سال 91 بسیج توانست بهسازی 420 مدرسه، بازسازی 25 بقاء متبرکه و اعزام 105 تیم پزشکی با ویزیت رایگان و برگزاری 50 کلاس تقویتی را بر عهده بگیرد، گفت: از 198 پروژه اجرای 41 پروژه امسال به اتمام رسیده است.

کرمی افزود: برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی 18 گروه بوده است که از 198 طرح عمرانی نیز 41 طرح به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: اردوهای هجرت و جهادی و خدمات‌رسانی با به کارگیری حلقه‌های صالحین 6195 نفر و نیز در 9 ماهه سال‌جاری برای 1009 اشتغال موقت ایجاد شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: با تلاش و همت مسئولان در سال 90 بهسازی و مرمت 468 مدرسه، ساخت 2 باب حسینیه، ساخت 61 باب پایگاه مقاومت واعزام 300 تیم پزشکی برای درمان و معاینه رایگان صورت گرفته است.

کرمی با بیان اینکه بسیجیان آمادگی خود را برای اجرای منویات رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی اعلام می کنند،خاطرنشان کرد: بسیجیان آمادگی دارند در تمام عرصه های تولید در راستای مسائل اقتصادی وارد صحنه شده و پیروز شوند./س



برچسب ها: بسیج ، سازندگی ، آماده ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.