مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: ارائه تسهيلات ويژه جهت حمايت از صنايع از جانب بانكها و موسسات مالي و اعتباري، عامل موثري در ترغيب سرمايه گذاران صنعتي است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمدرضا باقری اظهارداشت : در اين راستا شركت شهركهاي صنعتي، آمادگي همكاري با بانكها و موسسات مالي و اعتباري كه طرحهاي ويژه اي جهت حمايت از صنايع در كليه بخشهاي صنعتي را ارائه مي دهند را دارد.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي ادامه داد : اين شركت با مشاركت بانك مهر اقتصاد از واحدهاي صنعتي در خصوص ارائه تسهيلات سرمايه در گردش حمايت مي كند.

وي افزود :مبلغ 6 ميليارد ريال اعتبار از محل تسهيلات نوسازی، بازسازی و تجدید ساختار صنايع سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران در اختيار بانك مهر اقتصاد قرارگرفته است كه واحدهاي صنعتي با معرفي اين شركت مي توانند از اين تسهيلات استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان به مرحله اول اين طرح اشاره كرد و گفت: در سالجاری مرحله اول تسهیلات نوسازی، بازسازی و تجدید ساختار صنایع, مبلغی بالغ بر 7 میلیارد ریال به واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان با عاملیت بانک توسعه تعاون پرداخت شد.

وی نوسازی و بهسازی صنعت را ازجمله اهداف اين طرح دانست و افزود : اعطاي تسهيلات نوسازي و باز سازي جهت به کارگیری سیستم ها و ابزارهای مدیریت علمی در واحدها و در نهایت افزایش بهره وری با اولویت رویکردهای نوین در راستای رقابت‌پذير كردن صنايع استان و توسعه صادرات صورت می پذیرد.

باقری گفت: ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نیاز به حمایت از تولیدات داخلی داریم و با تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی مشکلات این واحدها رفع و آنها فعال می شوند.

وي به فهرست اولويتهاي سرمايه گذاري استان اشاره كرد و ادامه داد: موسسه سرمايه گذاري وابسته به بانك مهر اقتصاد با مشاركت در طرحهاي صنعتي مانند صنايع پائين دستي فولاد، پتروشيمي و سيمان و .... مي تواند در جهت توسعه صنعتي استان گام بردارد و اين شركت آمادگي واگذاري زمين به اين بانك در شهركها و نواحي صنعتي استان را دارد/س
برچسب ها: رونق ، اقتصاد ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.