تحریم ها وفشارها عامل آشکار شدن ظرفیتها وتواناییهای جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: با بررسی های صورت گرفته اقتصاد را به 12مولفه تقسیم کردیم که نیمی ازآن به اقتصاد خرد ونیم دیگرمربوط به اقتصاد کلان می باشد ونقش مردم در این اقتصاد بسیار پر رنگ وتاثیر گذار است .

سردار نقدی کاررا یکی از اساسی ترین موضوعات در بحث اقتصاد مقاومتی دانست وافزود:ایجاد کار وفرصت های شغلی در جامعه باید به یک ارزش تبدیل شود .

وی با اشاره به واردات بی حد ومرز، ادامه داد: ورود هر محصول بیگانه به کشور به مثابه از دست دادن یک فرصت شغلی است که حمایت از کالای ایرانی جزو ملزومات جامعه می باشد.

این مسئول با اشاره به پیشرفت های هسته ای وعلمی کشورتصریح کرد:هرجا که مورد تحریم دشمن واقع شدیم در همان زمینه پیشرفت های چشمگیری به دست آورده ایم و تحریم عاملی برای آشکار شدن ظرفیت ها ست.

سردارنقدی نقش زنان در اقتصاد مقاومتی را بسیا رمهم دانست وابراز کرد:زنان می توانند با ایجاد مشاغل خانگی وترغیب خانواده در استفاده از تولیدات داخلی به اقتصاد مقاومتی کشور کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: صنایع دانش بنیان و نقش نخبگان ودانشجویان دراین زمینه بسیار چشم گیر است چرا که نخبگان علمی می توانند با پژوهش وبرنامه ریزی تاثیر مهمی در پیشرفت جامعه داشته باشند./س



برچسب ها: فشار ، تحریم ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.