مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهركرد گفت: ایجاد تبادل و هم افزایی علمی دو طرفه بین حوزه و دانشگاه ضروری و همواره از حضور روحانیت در دانشگاه استقبال می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

حجت الاسلام امیرقلی جعفری، در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان بروجن افزود: زمینه های مختلفی برای همكاری حوزه و دانشگاه وجود دارد و می تواند یك تبادل علمی با برنامه ریزی متناسب بین این دو برقرار شود.
وی، پژوهش را از مهم ترین اركان توسعه جامعه دانست و گفت: توجه به پژوهش و مقالات علمی در مراكز دانشگاهی ضروری و امروزه بزرگ ترین سلاح برای دستیابی به اهداف در كشورهای قدرتمند استفاده از فناوری، علم و پژوهش است.

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: حوزه و دانشگاه همواره در همه زمینه ها در كنار هم بوده و هستند و وحدت این دو بخش، یكی از پیامدهای درخشان انقلاب اسلامی است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهركرد، از شهیدان مطهری و مفتح به عنوان منادیان وحدت حوزه و دانشگاه یادكرد و افزود: علم در حوزه و دانشگاه برای انسان قدرت ایجاد می كند.
وی تصریح كرد: منظور از وحدت حوزه و دانشگاه تعامل و همكاری آنها برای ساختن ایران اسلامی است و انتظاری كه از حوزه و دانشگاه می رود این است كه مشكلات جامعه را از سر راه بردارند.
 
حجت الاسلام جعفری، از دانشجویان و طلاب خواست پژوهش های خود را در مسیر حل معضلات جامعه پیگیری كنند. /س

برچسب ها: وحدت ، علمی ، حوزه ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.