رئيس ستاد برگزاري گردهمايي اصلاح‌طلبان از برگزاري ديدار اعضاي اين ستاد با خاتمي در روز يكشنبه هفته جاري خبر داد.

علی محمد غریبانی رئیس ستاد برگزاری گردهمایی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از دیدار اعضای این شورا با سيد محمد خاتمی در روز یکشنبه هفته جاري (3 دي‌ماه) خبر داد و اظهار داشت: ورود جدی و فعال اصلاح‌طلبان به عرصه سیاسی و بسترسازی جهت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، در این شرایط جدای از تکلیف، یک فداکاری بزرگ است.

وی ادامه داد: کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و فشار غرب در پرونده هسته‌ای، ایران را در وضعیت ویژه‌ای قرار داده است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن مقایسه وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور درسال 84 تا 91 افزود: وضعیت کنونی اداره کشور از نظر اقتصادی و اجتماعی همانند ساختمانی است که از نظر محاسبات فنی و مهندسی، درست طراحی نشده و پایه های آن غلط ریخته شده است.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم بدون شک باید زحمات بسیاری را به جان بخرد تا کشور را براساس مطالبات مردم، حداقل به شرایط سال 84 بازگرداند.

رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تأکيد بر حساسیت اصلاح‌طلبان نسبت به سرنوشت کشور و انقلاب اظهار داشت: اصلاح‌طلبان خود را مانند هر ایرانی غیرتمندی پایبند به جمهوری اسلامی می‌دانند و قلبشان برای کشور و نظام، عاشقانه می‌تپد و حاضر نیستند نسبت به سرنوشت ایران بی تفاوت باشند و شاهد نابساماني و تیرگی آن باشند.

دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران گفت: با این وضعیت حضور اصلاح‌طلبان در عرصه سیاسی کشور به صورت فعال، براساس عشق به وطن است، چرا که سامان‌بخشی به اوضاع اقتصادی و اجتماعی و  از بین بردن بحران‌های ناشی از آنها و تهدیدات خارجی که همه از عدم مدیریت‌ها حاصل شده است یک حرکت بزرگ محسوب می‌شود.

غریبانی افزود: پذیرش این مسئولیت فقط با اراده و رأی پرتوان ملت بزرگ ايران امکان‌پذیر خواهد بود، اما از آنجا که به نظر می‌رسد اکثر جامعه اصلاح‌طلبند و به سرنوشت مردم، جمهوری اسلامی و ایران حساس هستند می‌خواهند در فعالیت‌های سیاسی، حضوری جدی و پررنگ داشته باشند، لذا این امر، تکلیف را برای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مضاعف می‌کند.

رئیس ستاد برگزاری کنگره بزرگ اصلاح طلبان با اشاره به دیدار اعضای این ستاد در روز یک‌شنبه با سيد محمد خاتمی افزود: این دیداري بسیار مهم خواهد بود چراکه ستاد، برنامه‌های جامعی را برای برگزاری گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان در دست تدوین دارد و از جهات مختلف چه از نظر اجرایی و محتوایی پیشنهادات خود را مطرح خواهد کرد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: همچنین ستاد در این دیدار به مهمترین مباحث کشور و نیز استراتژی‌های جدی جبهه اصلاحات در ماه‌های آینده خواهد پرداخت.

غریبانی در ادامه این گفتگو اطلاع‌رسانی بیشتر درباره جزئیات این دیدار و نتایج حاصل از آن را به پس از برگزاری دیدار مذکور موکول و خاطرنشان کرد: پس از دیدار با خاتمی، با رسانه‌ها گفتگو می‌کنیم و جزئیات بیشتری را در این دیدار به اطلاع عموم خواهیم رساند.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار