سینمای هالیوود پیشتاز تولید نمادهای شیطانی در جهان است. سینما و رسانه های غربی با نیاتی مشخص در ایجاد و ترویج تفکر صهیونیستی شیطانی بسیار با دقت و موثر حرکت می کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، به کار بردن ژانر وحشت و حادثه ای در فیلم هایی که درباره شیطان،ساخته شده،بسیار مورد توجه قرار می گیرد و استفاده از رنگ های سیاه و قرمز و زرد گاهی آبی آسمانی در فضاهای شیطانی،به همراه غبار و گرفتگی،از جایگاه  ویژه ای برخوردار است.
حیوان هایی چون عقرب،مار،اژدهای بالدار و شاخدار،خفاش،سگ تیره،عنکبوت،شغال،کلاغ،بز و بوفومت(موجودی سرخ رنگ،نماد آتش دوزخ،با دام و نیزه ی سه شعبه در دست)، نمادهای شیطان و یارانش به شمار می آیند.
نشانه هایی چون صلیب وارونه، هلال بر عکس، ستون مخروطی ابلیس، ستاره پنج و شش پر در میان دایره ای با حروف عبری یا بصورت تنها، صورتک های شیطانی، جمجمه و استخوان، اسکلت بدون گوشت، شمشیر خون آلود، مثلث و دایره های ناهمسان در کنار هم، دایره های ناقص و دارای مرکزی واحد، از مهم ترین نمادهای شیطانی هستند که در جای خود،نشانه ی شیطان اند.
 
عددهای 666،3،6 و 13 را دربرخی فیلم ها اعدادی شوم می پندارند.خشونت، خون آشامی، جادوگری، پیشگویی، وحشت، نومیدی، تاریکی و سیاهی از ویژگی های اصلی روایت های شیطان پرستان هستند که همراه با موسیقی های شیطانی، قدرت شیطان را نشان می دهند و روح ناآگاه مخاطب را به تسلیم و فروتنی در برابر شیطان فرامی خوانند و بیشتر با تحریک حس شهوت و خشونت و  درندگی، سبب به هم ریختن تعادل عقلی مخاطب می شوند و توان اندیشیدن را از او می گیرند و بر وی اثر می گذارند.
 
سینمای هالیوود پیشتاز تولید نمادهای شیطانی در جهان است. سینما و رسانه های غربی با نیاتی مشخص در ایجاد و ترویج تفکر صهیونیستی شیطانی بسیار با دقت و موثر حرکت می کند.
 
در این گذار، یکی از معضلات فکری و مکتبی امروز جوامع که متأسفانه با سرعت سرسام آوری در حال گسترش است و جوامع اسلامی خصوصاً کشور عزیز ما ایران را نیز مورد تاثیر خود قرار داده است، مکتب تغییر شکل داده شیطان پرستی است که خانواده های آگاه و مسئولین فرهنگی کشورمان باید بیش از پیش نسبت به اغناء نوجوانان و جوانان همت گمارده و آنان را با معضلات و اهداف این گروه ها آشنا سازند. اطلاع  رسانی و آگاهی بخشی به نسل جوان و آموزش آنها درباره سرانجام شوم این حرکت ضد فرهنگی از طریق رسانه ها می تواند از گسترش حرکت آنها جلوگیری کرده و در صورت تداوم این مبارزه،  آنها را ریشه کن کند.
در صورت غفلت از این موضوع، عواقب ناگوار و تجربه های تلخ و آسیب های جبران نشدنی فردی و گروهی به همراه خواهد داشت که ممکن است با هیج بهایی جبران پذیر نباشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz
۱۵:۲۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
اژدهای بالدار؟!!!!
اینطوری که چندساله داریم اینجور فیلمارو میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
خب وقتی شیطان این همه نماد داشته باشه حتما تو هر فیلمی نماد شیطان هست
Iran (Islamic Republic of)
شیطان
۱۰:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
ههههههههههههه