شهردار منطقه ۲ اصفهان با اشاره به اختصاص زمینی در محدوده پالایشگاه جهت انتقال کارگاه های موزاییک سازی تاکید کرد: لازم است سازمان مسکن و شهرسازی با تغییر کاربری و واگذاری زمین مورد نظر در انتقال کارگاه های موزاییک سازی به خارج از شهر کمک کند چرا که این مهم به صلاح شهر خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد فيض با اعلام اين مطلب گفت: بر اساس قانون مشاغل مزاحم مي بايست در شعاع ۵۰ كيلومتري شهر ايجاد شود از اين رو جانمايي زمين در اين محدوده از حيطه اختيارات شهرداري خارج است.

وي با تاکید بر این که تمامي سازمان هاي مربوطه بايد در انتقال كارگاه ها همكاري داشته باشند تصریح کرد: در حال حاضر زمین در محدوده پالایشگاه برای انتقال کارگاه های موزاییک سازی در نظر گرفته شده لذا لازم است با همكاري سازمان هاي مرتبط از جمله استانداري، اداره كشاورزي، پليس راهور، شهرداري و مسكن و شهرسازي و محيط زيست هرچه سريعتر این کارگاه ها به این مکان منتقل شوند.

شهردار منطقه دو با اشاره به شکایات و اعتراضات مردمی بسیاري از مزاحمت کارگاههای موزاییک سازی به شهرداري این منطقه تصریح کرد: شهرداري مالكيتي بر زمين هاي خارج شهر ندارد بنابراين به تنهایی نمی تواند انتقال اين كارگاهها را انجام دهد و رضايت معترضان و مالكان را جلب نمايد.

وی با بيان اين كه همكاري مالكان نيز براي جابه جايي به مكاني خارج از شهر نيز لازم و ضروري است، خاطرنشان كرد: در صورت همکاری مالکان به جابجایی، شهرداری اصفهان با اجراي طرحهای متعدد علاوه بر ايجاد ارزش افزوده، موجب بالا رفتن سطح خدمات و امکانات شهری از جمله افزایش سرانه فضای سبز، توسعه مکانهای فرهنگی، تفریحی، ورزشی، آموزشی و تجاری با بالاترین استاندارهای نوین شهرسازی می گردد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.