سه فيلم سينمايي اكران شده در ژانر كودك توانستند پس از پنج هفته اكران فروشي يك ميليارد و دويست ميليون توماني را از گيشه هاي تهران و شهرستان نصيب خود كنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، اين روزها و در هياهوي اكران برخي فيلم هاي سينمايي، سينماي كودك به دور از حاشيه آهسته و پيوسته به فروش خود ادامه مي دهد.
سه فيلم سينمايي "اختاپوس" به كارگرداني سيد جواد هاشمي، "سلام بر فرشتگان"، به كارگرداني فرزاد اژدري، "يك فراري از بگبو" به كارگرداني هاتف عليمرداني، در سينماهاي تهران و شهرستان در حال اكران است.
اين سه فيلم سينمايي هم اكنون حدود 80 سالن سينماي را در سينماهاي تهران و شهرستان در اختيار دارند. گرچه اين روزها فروش چند فيلم سينمايي بر سر زبانها افتاده اما اين سه فيلم نيز توانستند پس از پنج هفته اكران فروشي 1 ميليارد و دويست ميليوني توماني را براي سينماي كودك رقم زنند.
گرچه بعد از فروش پرسروصداي "كلاه قرمزي و بچه ننه" فيلم پرفروش در سينماي كودك نداشتيم اما اين سه فيلم نيز فروشي قابل توجه براي سينماي كودك رقم زنند.
فيلم سينمايي "اختاپوس" به كارگرداني سيد جواد هاشمي فروشي 700 ميليون توماني را در سينماهاي تهران و شهرستان بدست آورد.
فيلم سينمايي"يك فراري از بگبو" نيز فروشي 350 ميليون توماني را از گيشه هاي سينمايي در تهران و شهرستان نصيب خود كرد.
فيلم سينمايي "سلام بر فرشتگان" به كارگرداني فرزاد اژدري گرچه ضعيف ترين فيلم سينمايي اكران شده در  ژانر كودك است اما فروشي 150 ميليون توماني را در مجموع براي اين سينما رقم زده است.
اين در حالي است كه سال گذشته به ندرت فيلمي در زمينه سينماي كودك اكران مي شد اما در سال 91 فرصتي فراهم شده تا در فيلم هاي سينماي كودك نيز ديده شوند./ي2
برچسب ها: سینما ، کودک ، اختاپوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار