آیت‌الله اراکی دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای بحث و تبادل نظر با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در محل این کمیسیون حاضر می‌شود.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران بر اساس گزارش اعلامی اعضای کمیسیون اجتماعی نوبت عصر روز یکشنبه (۳ دی) بررسی طرح پدافند غیرعامل و مدیریت خدمات شهری را در دستور کار دارند.

کمیسیون اجتماعی روز سه‌شنبه (۵ دی) علاوه بر جلسه مشترک با آیت‌الله اراکی دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، طرح تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان بهزیستی  کشور را بررسی می کند.

در ادامه نوبت عصر روز یکشنبه کارگروه ایثارگران بررسی طرح خدمات‌رسانی ایثارگران و کارگروه اداری و استخدامی طرح یک فوریتی ساماندهی نحوه استخدام در ادارات و نهاد‌ها و مراکز دولتی  و وابسته به دولت و مراکز نیمه دولتی  را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

طرح مدیریت خدمات کشور در کارگروه اداری و استخدامی درنوبت صبح  و راهکار‌های پیشگیری از اعتیاد در کارگروه کاهش آسیب‌ها، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر نوبت عصر از مواردی است که روز دوشنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی می‌شود.

همچنین در روز دوشنبه بررسی اصلاح سیاست‌های جمعیتی و حمایت از خانواده در نوبت صبح در دستور کار کارگروه جمعیت و حمایت از خانواده کمیسیون اجتماعی قرار می‌گیرد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار