"علی القربوسی" که از تونس به سوریه رفته و در جبهه تروریست ها شرکت داشته است، ضمن تاکید بر مجرم، کذاب، و جانی بودن شورشیان سوریه از تمامی عرب های حاضر در سوریه خواست تا از اعمال تروریستی دست برداشته و به وطن خود بازگردند

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الانصار نت، تلویزیون ملی تونس مصاحبه ای را پخش کرد که در آن "علی قربوسی" که از تروریست های تونسی حضور یافته در سوریه و از جدا شدگان و رهایی یافتگان این شبکه تروریستی است ضمن اعترافاتی ابراز داشت: از ارتش به اصطلاح آزاد سوریه جدا شدم چون این گروه تابع القاعده است، چون عملیات فجیع ضد بشری انجام می دهد، و چون من و امثال من تحت تاثیر رسانه های ضاله به این گروه پیوستیم.

"قربوسی" 29 ساله که از اهالی شهر "قفصه" تونس است افزود: کسانی که به عضویت ارتش آزاد در می آیند از حق هر گونه علاج و مداوایی محرومند و کسانی که احیانا مجروح شوند به دست خود افراد ارتش آزاد کشته می شوند.

وی با حالتی پریشان تاکید کرد که در شهر حمص سوریه مسلحین مخالف 120 تن از مبارزان تونسی و لیبیایی را کشته و اجساد آن ها را سوزاندند و سپس همین جنایت را به دولت سوریه و ارتش بشار اسد نسبت دادند. وی در مورد چگونگی ورود به سوریه گفت: یک شخص مقیم ترکیه که خود را سوری و به اسم ابوهادی معرفی می کرد با واسطه فردی دیگر به نام ابو احمد که ساکن انطاکیه است مسؤول عضویابی افرادی چون من برای ارسال به سوریه و ایجاد آشوب در آنجا بودند.

این تروریست تونسی در پایان ابراز خشنودی کرد که قبل از کشته شدن حق را از باطل تشخیص داده و از تروریست های سوریه جدا شده است.

وی تاکید کرد ارتش آزاد سوریه در واقع وجود خارجی ندارد این ارتش از گروه های چریکی تشکیل شده که به توهم نیابت از مردم به خود حق دخالت در کشور سوریه را داده اند، قربوسی از تمام عرب های حاضر در سوریه خواست تا اعمال تروریستی را رها کرده و به کشورهای خود بازگردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار