دارنده مدال برنز بازی های المپیک 2012 گفت: برای آنکه به شرایط ایده آل نزدیک شوم در مسابقات جام جهانی 2013 تهران کشتی خواهم گرفت.

احسان لشگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در هفته دوم از دور  برگشت مسابقات لیگ برای اولین بار بعد از المپیک روی تشک حاضر شدم وعلی رغم این که آمادگی مطلوبی نداشتم کشتی نسبتا خوبی گرفتم.

وی ادامه داد: بعد از مصدومیتی که برایم پیش آمد تمرین زیادی نداشتم و در مقابل میثم مصطفی جوکار یکی از خوب های وزن 84 کیلوگرم قرارگرفتم که با پیروزی در این مسابقه شروع مطلوبی به میادین داشتم.
 
آزاد کاروزن 84 کیلوگرم تیم داماش بابل دررابطه با دیدار مقابل تیم فولاد ماهان سپاهان گفت: رقابت بسیار حساس و سرنوشت سازی بود چرا که هر دو تیم برای صدرنشینی تلاش می کردند که خوشبختانه تیم ما توانست در اصفهان فولاد را شکست دهد.

دارنده سه مدال طلای آسیا در پايان با اشاره به مسابقات جام جهانی تهران تصریح کرد: حضور درمسابقات جام جهانی از سوی کار فنی اجباری نبود اما از آنجا این رقابتها می تواند به حفظ آماده گی ام کمک بزرگی کند تصمیم گرفتم تا در جام جهانی 2013 روی تشک حاضر شوم.

گفتني است، مسابقات کشتی آزاد جام جهانی 2013 روزهای 3 و 4 اسفندماه در کشورمان برگزار خواهد شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار