سرپرست فرمانداری كوثر گفت: توسعه روستاهای این شهرستان در گرو حمایت از كشاورزی صنعتی است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ علیرضا حسینی افزود: ‌روش های سنتی كشاورزی مانع از توسعه روستاهای این شهرستان شده و این در حالی است كه اقتصاد بیشتر اهالی به تولیدات كشاورزی متكی است و فعالیت های كشاورزی هم در روستاها انجام می شود.

وی از روستاها به عنوان محور تولید یاد كرد و گفت: توجه به روستاها و رفع مشكلات آن اهمیت ویژه ای دارد و ایجاد اشتغال در روستاها موجب ماندگاری روستاییان و تشویق آنها به تولید می شود.

سرپرست فرمانداری كوثر همچنین با اشاره به قابلیت بالای این شهرستان در تولید انواع محصولات كشاورزی ایجاد صنایع تبدیلی را از دیگر ضروریات این بخش برشمرد و افزود: به دلیل نبود فرصت شغلی جوانان روستا برای كار به شهرهای بزرگ مراجعه می كنند.

حسینی گفت: انتظار می رود در مسیر اشتغال زایی جوانان روستایی سرمایه گذاران برای ایجاد كارخانه های بزرگ و كوچك متناسب با نیاز منطقه ترغیب شوند.

وی افزود: وجود قابلیت های فراوان از جمله زمین های حاصلخیز ، آب و هوای مساعد و مردم توانمند و علاقمند در روستاها از ظرفیت های روستاهای این شهرستان است كه در صورت مدیریت صحیح مسیر توسعه با شتاب بیشتری پیموده می شودب /.

برچسب ها: کوثر ، توسعه ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.