مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي ، صنایع کوچک را بعنوان محور اصلی صنعت در استان خراسان رضوي برشمرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علي سليماني اظهار داشت: با رویکرد دولت خدمتـگزار و سیاست های اجرایی سازمان صنـایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در حمایت از صنایع کوچک و متوسط ، رشد و توسعه صنایع کوچک در خراسان رضوي یکی از مهمترین برنامه های صنعت در این استان است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي افزود : صنایع کوچک و متوسط با تمام توانمندیهای خود در برطرف کردن مشکل بیکاری در سطح استان ، نقشی بسیار مهم و کلیدی را برعهده دارند .

وی با اشاره به اهمیت ترویج و اشاعه فرهنگ سرمایه گذاری در بخش صنعت خراسان رضوي افزود: وجود زیرساختها و مهیا بودن خدمات زیربنایی در شهرکها و نواحی صنعتی و تأثیر آن در تقلیل هزینه ها و سرعت بخشیدن به روند بهره برداری واحدها از مزایای استقرار صنـایع کوچک و متوسط در شهرکهـا و نواحی صنعتی است.

سليماني تصـریح کرد : صاحبان صنـایع کوچک و متوسط ، از امکانـات وسیـع تری برای شناسایی بازار و رقابت در عرضه تولیدات ، دسترسی آسان به مواد اولیه و انتقال تجارب و دانش لازم ، برخوردار هستند و امکانات مناسب تری برای تولید و فروش محصولات در بازارهای داخلی و خارجی دارند و به اشتغـال پایدار در منطقه نیز کمک قابل توجهی می کنند.

وی با بیان اهمیت وجود خوشه های صنعتی در خراسان رضوي گفت: با حضور خوشه های صنعتی در استـان عـلاوه بر سـازماندهی مناسب صنـایع کوچک با تولیـدات همگن به رشد و توسعـه سـریع آنان نیز افزوده خواهد شد و با پیوستن صنـایع کوچک به خوشـه های صنعتی ، شرایط بسیـار خوبی برای شکوفایی و اعتـلای صنعت خراسان رضوي فراهم می شود ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.