رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: با توجه به حضور پر رنگم در فدراسیون قایقرانی از اخبار و اتفاقات پیش آمده کاملا مطلع هستم.

محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بنده هر روز از ساعت 7 صبح فعالیتم را آغاز میکنم و با حضور 16 ساعته به تمام امور مربوط به فدراسیون و رخداد های  پیش آمده رسیدگی می کنم به همین دلیل از اخبار صفر تا صد فدراسیون کاملا مطلع هستم و حتی می دانم در گذشته نیز چه اتفاقاتی رخ داده است.

وی گفت: متاسفانه برخی ها علاقه مندند تا فدراسیون قایقرانی را به حاشیه بکشند و این در حالی است که بنده در این مدت به اکثر استانهای کشور سرکشی کردم و همچنین با پایان رقابت های المپیک اردوهای آماده سازی تیم های ملی به صورت مداوم و مرتب پیگیری می شود و رقابت های قهرمان کشوری را نیز بدون توقف برگزار کردیم.

اسبقیان افزود: همچنین تاکنون ما چندین دوره کلاس های آموزشی را برگزار کردیم که پیش از بی سابقه بوده است و در حال حاضر نیز پس از مدت ها رقابت های لیگ برتر کاناپولو در حال برگزاری است.

وی در خصوص صحبت برخی ها در خصوص عدم بی اطلاعی از اتفاقات پیش آمده در اردوی تیم ملی روئینگ در آبادان اظهار داشت: بنده به طور در جریان حواشی پیش آمده در اردوی تیم ملی در آبادان مطلع بودم اما از سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر مزاحمت خیابانی توسط قایقرانان ملی پوش اظهار بی اطلاعی کردم تا این موضوع به طور کامل بررسی شود و پس از آن نیز مشخص شد که چنین چیزی صحت ندارد.

وی تصریح کرد: در حالیکه هدف برخی ها از گفتن این صحبت ها جو سازی و پرداختن به حواشی است ما در فدراسیون قایقرانی پس از تقویت تیم های ملی برای کسب عناوین قهرمانی به دنبال مباحث فرهنگی و اخلاقی هستیم .

محمد شروین اسبقیان در خصوص تعلیق فدراسیون گفت: بحث تعلیق فدراسیون مربوط به وزارت ورزش و جوانان است که خوشبختانه با تعامل خوبی که بین فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است این مشکل در حال برطرف شدن است و به زودی پس از حل آن اساسنامه اصلاح شده به کمیته ملی المپیک ارسال خواهد شد.  

اولویت اصلی برای جذب مربی خارجی رشته روئینگ است وی خاطرنشان کرد: پس از رایزنی های انجام شده با کمیته ملی المپیک قرار شد یک مربی سطح بالای خارجی در رشته روئینگ را به خدمت بگیریم به همین دلیل در حال مذاکره با چند مربی خارجی هستیم تا از سال آینده به کادر فنی تیم ملی اضافه شود ، البته در حال حاضر هدایت تیم ملی روئینگ کشورمان بر عهده افشین فرزام است و ما از عملکرد وی رضایت کامل داریم و در صورت حضور مربی خارجی وی نیز همچنان فعالیت خود را در تیم ملی ادامه خواهد داد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پایان یاد آور شد: یکی از نیاز های اصلی رشته روئینگ پیست استاندارد است و ما به دنبال فراهم کردن شرایطی برای احداث این امکانات در یکی از استان هایی که از پتانسیل بالایی برخوردار است احداث کنیم./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار