مديركل دفتر امور زنان و خانواده استانداري خراسان رضوي گفت: يادآوري حضور ارزشمند و جاودانه بانوان در راهپيمايي 9دي سال 88، بايد در تبليغات سالروز اين حماسه مورد تاكيد قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، صديقه خديوي در جلسه كميته بانوان ستادهاي گراميداشت 9دي و دهه فجر سال91، با تاكيد بر ضرورت تبيين ابعاد حضور تاريخي بانوان در حماسه 9 دي از سوي رسانه ها به ويژه صدا و سيما افزود: از دستگاه هاي تبليغي و رسانه اي انتظار مي رود در ويژه برنامه هاي خود در اين ايام نقش ويژه بانوان در راهپيمايي 9دي 88 و دفاع از ولايت را پر رنگ تر جلوه دهند.

مشاور استاندار خراسان رضوي در امور زنان و خانواده همچنين در اين جلسه، از آماده سازي بسته هاي فرهنگي از سوي دفتر زنان و خانواده استانداري در راستاي غني سازي محتواي برنامه هاي سالروز 9 دي امسال خبر داد.

وي همچنين از نمايندگان دستگاه‌هاي اجرايي زيرمجموعه اين كميته، درخواست كرد: برنامه هاي حوزه بانوان اداره متبوع و همچنين پيشنهادات خود براي هر چه با شكوه تر برگزارشدن ويژه برنامه‌هاي سالروز حماسه 9دي را حداكثر تا 5دي و برنامه هاي دهه فجر را تا 20 دي ماه براي جمع بندي و هماهنگي به دفتر امور زنان و خانواده استانداري ارايه نمايند.

گفتني ست در اين جلسه، ويژه‌برنامه هاي درنظر گرفته شده كميته بانوان ادارات در مناسبت هاي 9دي و دهه‌فجر از سوي نمایندگان دستگاه ها ارايه شد و هماهنگی های لازم برای حضور پرشور بانوان استان در مراسم سالروز 9 دي در رواق امام‌خميني(ره) حرم مطهر رضوي(ع) صورت گرفت./س

برچسب ها: رسانه ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.