يک کارشناس سياست خارجي گفت: صدور قطعنامه جديد عليه ايران جاي هيچ گونه نگراني ندارد چرا که غربي‌ها سعي در تکميل جورچين ساخته شده عليه جمهوري اسلامي ايران دارند تا با استفاده از آن چهره مخدوش خود را نزد افكار عمومي بازسازي كنند.

ابوتراب عليرضايي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به صدور قطعنامه ضد حقوق بشري عليه ايران از سوي سازمان ملل گفت: صدور چنين قطعنامه‌هايي عليه ايران براي نخستين بار صورت نگرفته چراكه اين موضوع تبديل به برنامه‌اي مدون براي غرب شده است.
 
وي ادامه داد: اين قطعنامه‌ها به طور زمان‌بندي شده عليه جمهوري اسلامي ايران صادر شده و گاهي در ارتباط با حقوق بشر هستند که قطعا هدف غربي‌ها محکوم کردن ايران و فشار به کشورمان است.
 
عليرضايي افزود: غرب اقدامات مثبت ايران در زمينه‌هاي بهداشت جهاني، حفظ محيط زيست و برخورد با مواد مخدر را در هيچ يک از محافل بين‌المللي منعکس نمي‌کند و تنها چنين ادعاهايي را که ساخته ذهن معيوب خودشان است منعکس مي‌کنند.
 
اين کارشناس سياست خارجي در پايان يادآور شد: صدور قطعنامه جديد عليه ايران جاي هيچ گونه نگراني ندارد چرا که غربي‌ها سعي در تکميل جورچين (پازل) ساخته شده عليه جمهوري اسلامي ايران دارند تا با استفاده از آن چهره مخدوش خود را نزد افكار عمومي بازسازي كنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حقوق بشر ، ایران ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار