کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا پدر و مادر مانوئل ژوزه را بیامرزد که بدون اينکه پول اضافه از پرسپوليس بگيرد، رفت.

بهروز رهبری فرد در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:  خدا پدر و مادر مانوئل را بیامرزد که استعفا داد و خودش از پرسپولیس  رفت و پول اضافه از این باشگاه نگرفت. هر چند ژوزه در پرسپولیس نتیجه نگرفت اما به این باشگاه  محبت کرد چون می توانست استعفا ندهد و پولش را به طور کامل بگیرد اما بر خلاف انتظاری که داشتیم استعفا داد و رفت.
 
وی افزود: من هم تعجب می کنم که ژوزه به این راحتی استعفا داده است و از این همه پول گذشته باشد نمی دانم اما قضیه به این راحتی هم نیست و شاید قول و قرار ی با هم گذاشته اند که ژوزه حاضر شده استعفا بدهد و برود امیدوارم قضایا همانطوری باشد که گفته اند چون قرارداد ژوزه سنگین بود و اگر شکایت می کرد، هزینه هنگفتی را روی دست باشگاه می گذاشت هر چه که هست فقط امیدوارم ژوزه به اندازه کاری که برای پرسپولیس کرده پول بگیرد.
 
کاپیتان سابق تيم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از آرزوهایم این است که بچه های قدیم پرسپولیس  در این تیم کار کنند و نتیجه بگیرند چون خاک این تیم را خورده اند، یحیی گل محمدی شروع بسیار خوبی با پرسپولیس داشت و آرزو می کنم  همین روند ادامه بدهد چون یحیی از نظر اخلاقی نمونه بوده  و در کار مربیگری همینطور است یحیی لیاقتش را دارد و تحصیلات بالایی هم دارد و می تواند مربی موفقی برای پرسپولیس باشد الان توقعات از گل محمدی  بالا رفته و مردم دوست دارند او نتایج خوبی کسب کند البته مردم  انتظار ندارند که تیم یحیی در هر بازی 6 گل بزند اما دوست دارند بازیهای بعدی هم نتیجه بگیرد و دست پر از زمین خارج شود.
رهبري فرد اظهار داشت:  پرسپولیس این هفته باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود صنعت نفت همیشه برای پرسپولیس مشکل ساز بوده و بازی راحتی مقابل آنها نخواهيم داشت صنعت نفت یک روز خوب است و یک روز بد و نمی شود  این تیم را پیش بینی کرد من بازی این تیم را مقابل راه آهن در جام حذفی به طور مستقیم دیدم که 2 بر صفر عقب بودند و درنهایت 3 بر2 بردند.
وی افزود: صنعت نفت تیمی است که  نمی شود در روی آن حساب کرد و بگوییم که چون در حال  حاضر ته جدول هستند پرسپولیسی ها راحت مقابل آنها برنده می شود صنعت نفت همیشه مشکل ساز بوده و تمام تیم ها برابر پرسپولیس انگیزه بالایی دارند و خوب کار می کنند ضمن اینکه صنعت نفت بازیکنان با تعصبی دارد و همیشه خطرناک است.
 
وی در ادامه گفت: دوست دارم یحیی گل محمدی در پرسپولیس موفق باشد وامیدوارم صنعت نفت را ببرد تا مدیران ما به مربیان خودمان اعتماد کنند چون دوست ندارم پول مفت به مربیان خارجی بدهیم یحیی گل محمدی  و کریم باقری آدم های خوب و قابل احترامی هستند و  سالها برای پرسپولیس زحمت کشیده اند و ا فتخارات زیادی به دست آورده اند و به همین دلیل دوست دارم پرسپولیس نتیجه بگیرد و موفق باشد.  
وی افزود:  هواداران پرسپولیس در بازیهای قبلی استقبال کمی داشتند اما صددرصد بر می گردند و کنار تیم خواهند بود هوادار از تیم محبوبش برد می خواهد و اگر پرسپولیس  همین روند را ادامه بدهد و نتیجه بگیرد، در هر بازی استادیوم  پر می شود مردم دوست دارند بازی قشنگ و نتیجه خوب ببینند و اگر پرسپولیس در بازیهای آینده موفق عمل کند در هر بازی استادیوم پر خواهد شد.
رهبری فرد در پایان گفت: پرسپولیس در نیم فصل دوم می تواند به جمع مدعیان لیگ اضافه شود هنوز 17 بازی باقی مانده است و یک نیم فصل زمان دارند و هزار تا اتفاق می افتد خوشبختانه اختلاف امتیازات زیاد نیست و با 4 برد پشت سر هم پرسپولیس خودش را به جمع مدعیان میرساند پرسپولیس هنوز چيزي از دست نداده و اگر تلاش کنند می توانند در جمع مدعیان قرار بگیرند بردن ملوان با 6 گل، کار هر تیمی نیست اما پرسپولیس با مهره هایی که دارد این کار بزرگ را انجام داد که نشان می دهد تیم گل محمدی پتانسیل بالایی دارد بچه های تیم باید نیم فصل اول را فراموش کنند و سعی  کنند در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرند چون تیم های صدر نشین امتیاز از دست خواهند داد و اگر پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد به جمع مدعیان اضافه خواهدشد./مح
برچسب ها: رهبری فر ، پرسپولیس ، ژوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار