در راستای مسابقات جهانی ريودوژانيرو؛

شفیق: فدراسیون جهانی فوتوالی تیم ملی ایران را دعوت کرده است

فدراسیون جهانی فوتوالی از کشور در حال توسعه برای حضور در مسابقات جهانی ريودوژانيرو دعوت به عمل آورده است تیم ملی ایران نیز اسفند ماه سال جاری عازم مسابقات جهانی فوتوالی می شود.

سید حسین مولوی شفیق در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتوالی کشورمان مسابقات جهانی ريودوژانيرو برزیل را در اسفند ماه سال جاری در پيش دارند از این انجمن فوتوالی در صدد برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور است.

وی ادامه داد: مسابقت قهرمانی فوتوالی سه شنبه 5 دی ماه سال جاری در مجموعه ی ساحلی غدیر استان هرمزگان برگزار می شود مقرر است در پایان مسابقات نفرات برتر و حرفه ای منتخب و به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

شفیق تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشوری فوتوالی نخستین قدم و حرکت جدی انجمن فوتوالی برای پیشرفت و ارتقاء و سطح فنی ورزشکاران این رشته است و قرار است با شناسایی و جذب کشف و پرورش استعداد های جدید و مستعد از آنها و عرصه های مهم بین المللی و همچنین مسابقات جهانی برزیل استفاده و بهره مند شویم.

رئيس فدراسيون فوتوالي افزود: مسابقات جهانی ریودوژانیرو برزیل پانزدهمین دوره برگزاری را تجربه می کند از این رو فدراسیون جهانی فوتوالی علاوه بر دعوت از تیم ملی ایران از 6 کشور در حال توسعه دیگر نفر برای حضور در مسابقات برزیل دعوت کرده است.

رئیس انجمن فوتوالی افزود: انجمن فوتوالی برای حضور در مسابقات جهانی در صدد جذب حمایت کننده مالی است با جذب حامی مالی هزینه های سفر به برزیل تامین می شود و در صورت حمایت های همه جانبه مالی و غوی تیم فوتوالی با قدرت در مسابقات برزیل شرکت می کند.

شفیق تصریح کرد: مسابقات جهانی در سطح بسیار بالا وتیم های شرکت کننده بسیار قدرتمند هستند حضور ملی پوشان ایرانی در این مسابقات علاوه بر کسب تجربه سبب ارتقاء سطح فنی ورزشکاران و بالا رفتن حس اعتماد به نفس و خودباوری ملی پوشان فوتوالی می شود از این رو امیدواریم موانع عدم حضور تیم ملی در مسابقات برزیل برطرف ملی پوشان با آرامش و تمرکز کافی به مصاف حریفان پر قدرت جهانی روند.

گفتنی است: 15 دوره مسابقات جهانی فوتوالی 4 نفر از تاریخ 18 تا 20 اسفند ماه سال جاری درریودوژایزدبرزیل برگزار می شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار