اگر مي ‌خواهيد از جمع دوستان‌تان عکس بگيريد، تصوير شما نيز توسط دوربيني که به سمت عکاس تعبيه شده، روي صفحه‌ نمايش ظاهر می شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، از دوره ای که دوربین های عکاسی در خانه ها رواج پیدا کرد، این دغدغه برای گیرنده عکس وجود داشت که خودش نیز در تصویر ضبط شده حضور داشته باشد. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده دوربین ها از تایمر، این مشکل تا حدودی رفع شد اما باز هم نیاز به مکانی ثابت و مناسب برای قراردادن دوربین بود.

اگر چه تاکنون دوربين‌ هاي ديجيتالي زيادي با امکانات ويژه به بازار عرضه شده ولي نمونه ای که اخیرا معرفی شده در نوع خود بي‌ نظير است.

اين دوربين ديجيتالي چنانچه عکاس هنگام عکاسي مايل باشد، مي ‌تواند همزمان علاوه بر سوژه مورد نظر، تصوير خود را نيز روي صفحه ‌نمايش مشاهده کرده و همزمان دو تصوير را با هم در يک عکس داشته باشد.



براي مثال اگر مي ‌خواهيد از جمع دوستان‌ تان عکس بگيريد، تصوير شما نيز به عنوان عکاس توسط دوربيني که به سمت عکاس تعبيه شده است، روي صفحه‌ نمايش ظاهر شده و با فشار دکمه، هر دو تصوير (تصوير دوستان شما و خود شما) با هم در يک عکس قرار مي‌ گيرد.

وجود دوربین دوم که عمدتا در گوشی های تلفن همراه با قابلیت تماس تصویری به کار می رود، باعث انجام اين کار در دوربين فوق مي‌ شود.
برچسب ها: عکاس ، تصویر ، درج ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار