دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي با تاکید بر اینکه مقام ولایت یک امر پایان‌ناپذیر است، گفت: باید در راستای ولایت گام نهاد و به دنبال آن باشیم که ولایت از ما چه چیزی را مطالبه می‌کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در همایش جبهه پایداری با محوریت تبیین گفتمان یوم‌الله 9 دی با اشاره به فتنه 88  اظهار داشت: هنگامی که حوادث سال 88 رخ داد هدف فتنه‌گران مقابله با ولایت بود لذا زمانی که در روز عاشورا به ولایت امام حسین(ع) اهانت شد، مردم هوشیارانه با آن به مقابله پرداختند.

وي با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه خود در حماسه 9 دی نشان دادند که در برابر توهین به ولایت ساکت نمی‌نشینند، ادامه داد: روز 9 دی روز بسیار خوبی است و باید این روز را پاسداشت، گرچه برخی دوست ندارند در ارتباط با این روز صحبت شود.

حجت‌الاسلام آقا تهراني تصریح کرد:‌ مردم کشور برنمی‌تابند که به مقام ولایت امام حسين (ع) اهانت شود لذا حماسه 9 دی را رقم زدند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با تاکید بر اینکه مقام ولایت یک امر پایان‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: باید در راستای ولایت گام نهاد و به دنبال آن باشیم که ولایت از ما چه چیزی را مطالبه می‌کند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: تهرانی ، همایش ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار