این مأموران پلیس نما به جای ون از پژوی 206 برای اخاذی و باجگیری از هموطنان تهرانی در سطح معابر استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روزهایی بود که مردم در حال عبور و مرور هر روزه خود و اما عده ای منفعت طلب و انسان نما در پی فکر باجگیری از هموطنان سخت کوش تهرانی که هر کدام برای خود دریایی از مشکل را هر روز حمل و نقل می کردند.

همیشه پلیس فاتب در قلب شهروندان تهرانی قرار دارد، از این رو هموطنان در برخورد با آنان با کمال احترام برخورد می نماید.

ولی حیف که گروهی منفعت طلب و سودجو از این احترام متقابل سو استفاده کرده و این روش هم آبروی مأموران غیور انتظامی را می برند، هم از هموطنان باج گیری می نمایند.

بدون شک پلیس با آنان برخورد قاطع و بی رقیبی خواهد داشت.

از این رو طی اطلاعات به دست آمده توسط مأموران اطلاعات کلانتری 110 شهدا مبنی بر اینکه گروهی در لباس مأمور توسط یک دستگاه خودروی 206 با شیشه های دودی با چراغ گردان و دستبند در معابر شهری بساط می کرده و از هموطنان اخاذی می كردند.

پس از چندین روز کارهای اطلاعاتی و اقدامات پیچیده پلیسی عوامل کلانتری 110 شهدا توانستند این افراد را در محدوده خیابان 17 شهریور رویت نمایند که در پی تعقیب و گریزی طاق فرسا با شگردهای پلیسی موفق به توقیف این خودرو شدند.

این افراد که قصد تسلیم شدن نداشتن با آمادگی پلیس زمین گیر شدند و مردم آن منطقه را از وجود این شیادان راحت کردند.

در نهایت پس از انتقال آنان به کلانتری و ورود چندین شاکی به بزه خود اعتراف نموده و خود را به هویت های احمدرضا و محمدعلی معرفی نمودند لذا برای آنان پرونده ی تشکیل و به دادسرای ناحیه 14 انتقال داده شد./ز

برچسب ها: پلیس ، گشت ، ارشاد ، پژو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار