بزرگترین مجموعه ورزشی هاكي روي چمن کشور در نقده افتتاح شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، بزرگترین مجموعه ورزشی هاکی روي چمن کشور در نقده صبح امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی و جمعي از مسئولان استانی و محلی به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

جلال زاده در مراسم افتتاح مجموعه ورزشي هاكي روي چمن شهرستان نقده گفت: اين طرح بزرگ ورزشي به مناسبت فرا رسيدن سالروز حماسه ملت ايران در نهم دي ماه سال 88، به نام مجموعه ورزشي هاكي روي چمن "9دي" نامگذاري شده است كه با بهره برداري از آن ظرفيت جديدي در توسعه ورزش استان در رشته هاكي ايجاد مي شود.

وي در حاشيه مراسم بهره برداري از اين مجموعه ورزشي با تعدادي از ورزشكاران ملّي پوش رشته هاكي روي چمن و همچنين ورزشكاران رشته قايق راني ديدار و گفتگو كرد.

مجموعه ورزشی هاکی چمنی نقده با نام "نهم دی " که کلنگ احداث آن در سال 85 به زمین زده شده یکی از استانداردترین و بزرگترین مجموعه های هاکی چمنی کشور محسوب شده که با توجه به پتانسیل ها و استعدادهای بالای این رشته ورزشی در استان و بخصوص در نقده بعنوان قطب مهم هاکی کشور، یکی از نیازهای اساسی ورزشکاران استان محسوب می شد.

شايان ذكر است، براي احداث اين پروژه اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزينه شده است.

قسمت روباز این پروژه مشتمل بر زمین چمن مصنوعی و سکوهای تماشاگران به ظرفیت 2 هزار نفر دارای مساحت 6 هزار و 500 متر مربع بوده که مساحت قسمت سرپوشیده این مجموعه ورزشی مشتمل بر رختکن، اتاق های اداری و جایگاه ویژه تماشاگران در حدود 600 و مساحت محوطه آن بالغ بر 3 هزار متر مربع بوده که در فضایی به وسعت 13 هزار متر مربع احداث شده است./ب

برچسب ها: نقده ، کشور ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.