سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریزگفت: در بهمن ماه سال جاری تعداد 6 رشته به مجموع رشته های مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان افزوده می شود .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، خیری زاده با اعلام این خبر افزود: این تعداد رشته در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای راه اندازی شده است.

وی افزود: در مرکز علمی کاربردی تبریز در سه رشته کاردانی فنی ربات، معماری شهری و معماری روستایی و در مرکز علمی کاربردی ملکان در رشته های کاردانی فنی شهرسازی، برنامه سازی کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری پذیرش دانشجو صورت می گیرد.

خیری زاده با اشاره به سیاستهای جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی در راه اندازی رشته های فنی و حرفه ای با قابلیتهای کاربرد عملی در جامعه افزود: تلاش در راه اندازی رشته های مورد نیاز جامعه از اقدامات آتی جهاددانشگاهی استان در هر دو مرکز علمی کاربردی در شهرهای تبریز و ملکان بوده و اشتغال فارغ التحصیلان در اولویت سیاستهای این مراکز در پذیرش دانشجو است .

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام در این دوره ها از سوم دی تا دهم دی ماه سال جاری بوده و ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود./ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.