نگراني از آينده و بحران اقتصادي خريدهاي سال نو ميلادي را در آمريکا و اروپا کاهش داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛ براي بسياري از ساکنان اروپا و آمريکا جشن کريسمس امسال حال و هواي شاد سالهاي گذشته را ندارد زيرا بحران اقتصادي و نگراني از آينده مالي اروپا و آمريکا بويژه پرتگاه مالي آمريکا، سبب شده است تا مردم نه درآمد و پول کافي براي خريد عيد داشته باشند و نه ميل چنداني به خريد کريسمس دارند. در آمريکا مردم نگران هستند که اقتصاد کشورشان از پرتگاه مالي سقوط کند و در اروپا نيز تدابير رياضت اقتصادي که دولتها بر مردم تحميل کرده اند، قدرت خريد مردم را به شدت کم کرده است. 

يک آمريکايي گفت مشکلات اقتصادي بزرگترين دغدغه مردم است و مردم نمي دانند چگونه مي توانند دخل و خرج خود را برابر کنند. مردم از هم اکنون به فکر افزايش مالياتها هستند که مي تواند به شدت زندگي مردم را تحت تاثير قرار دهد و قدرت خريد مردم را کم کند. قطعا مردم در مقايسه با سالهاي گذشته تمايل کمتري به خريد دارند. يک زن سياهپوست ساکن نيويورک هم گفت ما درباره آينده نگران هستيم. مجبوريم در جشنها پول کمتري خرج کنيم. 

يک زن سالخورده ساکن مادريد اسپانيا گفت به علت بحران اقتصاد و کم شدن درآمدها مردم مجبورند به اندازه پولشان خرج کنند در نتيجه ناگزيرند هم مقدار خريدهاي خود را کم کنند و هم اجناس ارزانتر بخرند.يک زن در پاريس فرانسه گفت ما مجبوريم به قيمتها بيشتر دقت کنيم زيرا شرايط براي بسياري از مردم سختتر شده است.
برچسب ها: بحران ، آمریکا ، اروپا ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار