مشاور حقوقی قوه قضائیه گفت: نشانه های زوال لیبرال دمكراسی در جهان، آشكار است وفروپاشی نظام سلطه در جهان بر اساس آموزه های دینی اسلام و پیام تاریخی امام خمینی (ره) به سران كمونیسم، حتمی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

محمد وحدتی، در همایش سیاسی كاركنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در سالن همایش های شهید فهمیده شهركرد گفت: اعتقاد به منجی در همه مكتب های الهی وجود دارد و پیروان این مكاتب و ادیان، بر اساس این اعتقاد، زندگی می كنند.

وی با تاًكید بر لزوم فراهم شدن ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به عنوان منجی بشریت، تصریح كرد: منجی، وقتی ظهور می كند كه بستر این كار فراهم شده باشد.

این كارشناس مسائل سیاسی افزود: ناكارآمدی مكاتب و ایسم های ساخته دست بشر بر همگان آشكار شده و جهانیان در عصر حاضر به دنبال مكتب دینی الهی هستند.

مشاور حقوقی قوه قضائیه، دشمن شناسی و شناساندن دشمن به همه ملت ها، معرفی الگوی عملی مبارزه با دشمن و بصیرت افزایی را از وظایف كنونی مسلمانان و افراد تاثیرگذار عنوان كرد.

این همایش با حضور فرماندهان و كاركنان نواحی شهرستان شهركرد، عشایری، دانشجویی، تیپ 44 و ستاد سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در شهركرد برگزار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.