بازیکن ملی پوش تیم پینگ پنگ دی گفت: فکر می کنم تیم های لیگ برتر قبول کرده اند که تیم دی قهرمان است و برای سایر رده ها می جنگند.

واحد مالمیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در همین سه هفته ابتدایی نیم فصل لیگ برتر تنیس روی میز تیم دی، نود درصد راه را برای قهرمانی رفته است زیرا ما برابر سرسخت ترین حریفانمان یعنی پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد به پیروزی رسیده ایم و مشکل چندانی برای قهرمانی نداریم.

وی ادامه داد: شاید تنها رقیب ما اکنون پتروشیمی بندر امام ماهشهر است زیرا دانشگاه آزاد را نیز برده است و دانشگاه باید برای قهرمانی هم ما را ببرد و هم برابر پتروشیمی به پیروزی برسد.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در پاسخ به این پرسش که چقدر نقش پول را در قهرمانی دی موثر می داند بیان کرد: نمی توان گفت چون دی باشگاه پولداری است پس نتایج قابل قبولی را کسب کرده و صدرنشین است زیرا ما نسبت به تیم های دوم و سوم جدول چیز زیادی هزینه نکرده ایم اما به طور حتم تیم دی برای قهرمانی در لیگ بسته شده بود زیرا سه بازیکن آن یعنی نوشاد و نیما عالمیان و خودم جزو 7 بازیکن اول ایران هستند ضمن اینکه دو بازیکن دیگر تیم، شایان ملکی خود قهرمانی تیم ملی جوانان و امید بوده است و شهرام سربخشیان که سالها عضو تیم ملی بزرگسالان بوده و هرچند به خاطر وقفه یک ساله در بازی اش کمی جا مانده است اما رفته رفته بهتر می شود و به شرایط ایده آل خودش باز می گردد. به همین علت است که تیم باید نتیجه می گرفت.

وی درباره بازی هفته چهارم تیمش مقابل تیم پتروشیمی نوری استان بوشهر بیان کرد: تیم پتروشیمی نوری بازیکنان یک دستی دارد و عارف احمدی فر و محسن خطیون دو بازیکن این تیم هستند که خود جزو 10 پینگ پنگ باز برتر ایران به شمار می روند مطمئن هستم که بازی خوبی در پیش داریم هرچند در نهایت نمی توانند پیروز میدان باشند.

مالمیری درباره وضعیت تمرینات باشگاه دی پیش از مسابقات لیگ گفت: تیم دی هنوز باشگاه مشخصی برای تمرین ندارد البته قرار است به زودی در باشگاه مشخصی تمرین کنیم اما اکنون بازیکنان تیم قبل از بازی 2 یا 3 جلسه را در باشگاه من(زم زم) تمرین می کنند و چند جلسه نیز در سالنی که قرار است مسابقه برگزار شود تمرین خواهیم کرد که البته در همه آنها ابراهیم علیدخت مربی تیم بانک دی حضور دارد.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان با اشاره به مسابقات بین المللی جام فجر درباره این پیکارها گفت: در رقابت های جام فجر و در رقابت های تیمی که بسیار خوب ظاهر شدیم و حتی مجارستان را نیز از پیش رو برداشتیم به همین علت هم کاپ قهرمانی را بالای سر بردیم.

وی ادامه داد: در مسابقات انفرادی نه من بلکه دیگر بازیکنان ایران، البته به جز نوشاد عالمیان که به دلیل خستگی نتوانست مثل همیشه نتیجه بگیرد.

همگی در حالی بازیهای خودمان را به حریف واگذار کردیم که از آنها پیش بودیم و همه بازیهای جلو را درگیم های آخر باختیم و فکر می کنم این اتفاق بی دلیل نبود.

مالمیری درباره علت باخت بازیکنان ایران در پوئن های حساس گفت: دلیل اصلی آن این است که ما مدت زمان طولانی ای که در هیچ تورنمنت برون مرزی ای شرکت نکرده ایم خود من حدود دو است که به هیچ مسابقه برون مرزی ای اعزام نشده ام.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که باعث پیشرفت یک بازیکن در رشته ورزشی تنیس روی میز می شود یکی برگزاری اردوهای مداوم و منظم است و دیگری حضور در تورنمنت های برون مرزی که هم بازیمن را در اوج آمادگی نگه می دارد و هم اینکه باعث می شود تا رنکینگ جهانی بازیکنان ایران در رده بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز ارتقا یابد.

بازیکن تیم باشگاهی دی اظهار داشت: در مسابقات جام فجر نمی کنم رنکینگ جهانی ام کم شده باشد زیرا بردهایی را به دست آورده ام به طور کلی در مسابقات فجر 3 یا 4 بازیکن قوی از کشورهای هند ومجارستان حضور داشتند که بسیار خوب بود اما امیدوارم در سالهای دیگر تیم های بهتری در ایران حضور یابند تا کیفیت مسابقات نیز بالا برود./آق

برچسب ها: مالمیری ، پینگ پنگ ، دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار