نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد از بصیرت، ولایت مداری، موقعیت شناسی و همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی به عنوان مهم ترین عوامل خنثی كننده فتنه سال 88 یاد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نكونام، در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری، با بیان دستاوردهای حماسه نهم دی ماه ملت ایران در خنثی شدن فتنه سال 88، گفت: برخی خواص، در موقع فتنه دچار بی بصیرتی شده و لغزیدند.

وی از ایمان مستقر و پویای مردم و مسئولان به عنوان لازمه حركت مستحكم و مقتدرانه در مسیر آرمان های نظام جمهوری اسلامی یاد كرد و افزود: امام خمینی (ره) با برخورداری از این ایمان، در برابر انحرافات رژیم شاه ایستاد و با توكل به خدای متعال و مردم، ناملایمت ها و فشارها را تحمل كرد و پیروز شد.

حجت الاسلام نكونام تصریح کرد: اخلاص، توكل و تقوا از نشانه های ایمان استقراری است و هر فردی از این ایمان برخوردار شود، اصل ولایت و ولی فقیه را به عنوان شجره ی طیبه در دین اسلام می داند.

امام جمعه شهركرد، تمسك مردم به دین، ولایت مداری و ایمان مستقر آنان را از عوامل خنثی كننده فتنه ها طی عمر نظام جمهوری اسلامی عنوان كرد.

حجت الاسلام نكونام با تبیین عوامل ثبات و تداوم نظام جمهوری اسلامی بر خلاف تمامی توطئه های فراوان دشمن، تصریح كرد: در هم آمیختگی مردم و رهبری دینی، تاًثیر نداشتن خواص در اراده مردم، درك مردم از امور جامعه و قدرت تحلیل بالای آنان از عواملی است كه می توان در تداوم و استمرار نظام جمهوری اسلامی از آن یاد كرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری افزود: در فتنه سال 88، برخی تلاش كردند با سوء استفاده از نام امام خمینی (ره)، مراجع تقلید و دین، اهداف خود را به پیش ببرند ولی این توطئه نیز با ولایت مداری مردم خنثی شد.

حجت الاسلام نكونام همچنین از موقعیت شناسی و بصیرت مردم، همراهی مردم با نظام و تمسك آنان به ولی فقیه به عنوان مهم ترین عوامل خنثی شدن فتنه 88 و خلق حماسه نهم دی یاد كرد.

وی، بر لزوم عبرت گیری از حوادث به منظور انتخاب مسیر صحیح در حركت رو به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی تاكید كرد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.